P
"pyykkäri"
Vieras
Teutonian kopan omistajat, miten olette pesseet tekstiiliosat? Käyttöohjetta mulla ei ole kun ostin kopan käytettynä, kopassa olevassa lapussa sanotaan että varovainen pesu 30asteessa olis sallittu. Arveluttaa kuitenkin kun kaikkia kovikkeita ei saa irti... Pohjavanerin ja sen rautatuen sain pois ja kantohihnat purettua irti, mutta päädyssä ja kopan sivuilla on muoviset kovikkeet verhoilun sisällä eikä ne irtoa.
Soitin jälleenmyyjäliikkeeseen, josta sanoivat etteivät ehkä suosittele konepesua. Meidän kopassa on kuitenkin minun herkkään nenään niin voimakas vieraan talon haju/tuoksu että haluaisin pestä sen kunnolla.. Uskallanko laittaa osat koneeseen, onko jollakulla kokemusta? Meneekö kovikkeet siellä rikki?
Soitin jälleenmyyjäliikkeeseen, josta sanoivat etteivät ehkä suosittele konepesua. Meidän kopassa on kuitenkin minun herkkään nenään niin voimakas vieraan talon haju/tuoksu että haluaisin pestä sen kunnolla.. Uskallanko laittaa osat koneeseen, onko jollakulla kokemusta? Meneekö kovikkeet siellä rikki?