Teutonia Fun ja seisomalauta?

Olisko jollain kokemusta, mikä olisi oikeasti hyva seisomaluta ja mikä vielä menisi noihin teutonian fun-vaunuihin?
Hankimme juuri kyseiset vaunut uudelle tulokkaalle ja olin koko ajan ajtellut, että teutonian oma lauta niihin menisi ilman muuta. Niin ei kyllä taida ollakaan, sillä jarrupainike on siinä keskellä.
Haluisin laudan, jossa on oikeasti isot pyörät, olisi siis kevyt ja helppo työtää. Kaverilla oli muistaakseni joku oran lauta ja siitä lähti kauhea ääni, eikä sen kanssa päässyt talvella mihinkään!
Mikä siis neuvoksi? :/
 
Sepä se kun pick'upin veroista ei ole toista. Varsinkaan talviolosuhteisiin. Muissa on tuollaiset pienet pyörät joista lähtee mökää. Ainoa mistä en oo varma, on mutsyn lauta, siinä olis isompi pyörä. Sitä en tiedä saako sen kiinni. Oran lauta ja buggyboard ainakin käyvät. Tosin jos multa on joku lauta mennyt ohi, niin ihmeessä kertokaa!
Mites olis buggypod;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 20:56 Riikkuli kirjoitti:
Olisko jollain kokemusta, mikä olisi oikeasti hyva seisomaluta ja mikä vielä menisi noihin teutonian fun-vaunuihin?
Hankimme juuri kyseiset vaunut uudelle tulokkaalle ja olin koko ajan ajtellut, että teutonian oma lauta niihin menisi ilman muuta. Niin ei kyllä taida ollakaan, sillä jarrupainike on siinä keskellä.
Haluisin laudan, jossa on oikeasti isot pyörät, olisi siis kevyt ja helppo työtää. Kaverilla oli muistaakseni joku oran lauta ja siitä lähti kauhea ääni, eikä sen kanssa päässyt talvella mihinkään!
Mikä siis neuvoksi? :/
Minä en päässyt edes Funien kanssa talvella mihinkään, saatikka että niissä olisi ollut vielä seisomalautakin kiinni... :/ Funien etupyörät juuttuivat lumeen, jos ei ollut ihan tasaiseksi aurattu. Minusta ne eivät olleet kovin kätevät talvella ja lautaa en laittaisi niihin kiinni edes kesällä. Anteeksi vaan tälläinen kommentti, mut tämmönen kokemus mulla. Meillä on toisetkin yhdistelmät ja nyt kun lauta hankittiin, se hankittiin nimenomaan niihin toisiin. Toivottavasti kuitenkin löydät jonkun sopivan laudan niihin, jos olet sellaisen päättänyt hankkia. Kysy vaunut myyneestä liikkeestä, mikä niihin on paras. Siellä osaavat varmasti neuvoa.
 

Yhteistyössä