Testi tehty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
ja - näytti...menkkoihin on kyllä vielä yli viikko aikaa, mutta sellasia oireita ollu ku koko ajan etoo ja hetkeks helpottaa ku saa syötävää..yhen viikon olin iha sika väsyny ja kolmena päivänä ei ruoka pysyny sisällä ja kun menee lattial makaamaan ni tuntuu alavatsassa paineen tunnetta eikä pysty kovin kauaa niin olemaan ees sängyssä..

Munkin mielestä, mutta kaveri suositteli koska oireet niin vahvat, et pitäis hormonejakin jo kehossa olla..
taidan mennä lääkäriin koska ellen oo raskaana ni joku nää olotilat mulle aiheuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Munkin mielestä, mutta kaveri suositteli koska oireet niin vahvat, et pitäis hormonejakin jo kehossa olla..
taidan mennä lääkäriin koska ellen oo raskaana ni joku nää olotilat mulle aiheuttaa.

Odottele nyt kuitenkin ne menkat ensin.
Voit testata vaikka sinä päivänä kun pitäisi alkaa ;)

Nää ajat ei oikein ynnää jos sitten vielä viikko aikaa kuukautisiin :) Tai sitten sulla on megapitkä kierto normaalisti. Otahan rauhallisesti ja testaa vaikka viikko SEN JÄLKEEN kun olisi pitänyt alkaa. Se raskausaika on kuitenkin 10 kuukautta, se ei mene vahingossa ohi huomaamatta :)

Yhteistyössä