testi apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
predictor testi näytti plussaa ja apteekin oma negaa.kumpaa sit uskoa..kellään kokemusta.juu ja plussa oes aina plussa..mutta ihmetyttää ku toinen näyttää selkeetä negaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
plussa on aina plussa (paitsi jos syöt jotain siihen vaikuttavaa lääkitystä), koska se testi ei voi näyttää + jos virsassa ei sitä hormonia ole... nega voi olla virheellinen..

niinhän se on.mut....testattava aamulla uudestaan :D

mulla oli vähän aikaa sitten sama tilanne samoilla testeilläkin vielä ja tuli samat tuloksetkin kun sulla oli. kävin sit labrassa raskaustestissä ja se oli nega. toivottavasti sulla kuitenkin tulee plussa jos sitä toivot :)

Alkuperäinen kirjoittaja :
mulla oli vähän aikaa sitten sama tilanne samoilla testeilläkin vielä ja tuli samat tuloksetkin kun sulla oli. kävin sit labrassa raskaustestissä ja se oli nega. toivottavasti sulla kuitenkin tulee plussa jos sitä toivot :)

luulenpa et sama homma mullakin.Mut sit vaan yritys jatkuu.On kyl aika outoa et sulla sama homma ollu.liekkö jotain vikaa noissa testeissä

Luota Prediktoriin. Itsellä näytti raskauden vaikka oli menossa vasta kierron 18. päivä, mulla nimittäin silloin oli lyhyt kierto. Kävin naistentautien polilla tutkimuksissa ja siellä otettiin testi, näytti negaa aluksi eikä lääkäri ollenkaan uskonut olevani raskaana. Sitten hoitaja tuli kun lääkäri oli jo ronkkimassa minua ja kertoi, että oli alkanut näyttämään plussaa. Jos tuo hoitaja ei olisi odottanut sen testin kanssa vähän pitempää niin olisin kai itsekin uskonut että en ole raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

luulenpa et sama homma mullakin.Mut sit vaan yritys jatkuu.On kyl aika outoa et sulla sama homma ollu.liekkö jotain vikaa noissa testeissä

kysyin tota lääkäriltäkin,epäili että testi oli viallinen kun näytti plussaa. itse en enää luota predictor testiin tuon jälkeen. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

kysyin tota lääkäriltäkin,epäili että testi oli viallinen kun näytti plussaa. itse en enää luota predictor testiin tuon jälkeen. :(

teen viä huome testin..mut sekin on toi predictor :/ no jospa se tästä selviää.

Yhteistyössä