V
vieras
Vieras
predictor testi näytti plussaa ja apteekin oma negaa.kumpaa sit uskoa..kellään kokemusta.juu ja plussa oes aina plussa..mutta ihmetyttää ku toinen näyttää selkeetä negaa :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Onko nämä kaksi testiä herkkyydeltään samanlaisia?
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:plussa on aina plussa (paitsi jos syöt jotain siihen vaikuttavaa lääkitystä), koska se testi ei voi näyttää + jos virsassa ei sitä hormonia ole... nega voi olla virheellinen..
Alkuperäinen kirjoittaja mä:mulla oli vähän aikaa sitten sama tilanne samoilla testeilläkin vielä ja tuli samat tuloksetkin kun sulla oli. kävin sit labrassa raskaustestissä ja se oli nega. toivottavasti sulla kuitenkin tulee plussa jos sitä toivot![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:mulla oli vähän aikaa sitten sama tilanne samoilla testeilläkin vielä ja tuli samat tuloksetkin kun sulla oli. kävin sit labrassa raskaustestissä ja se oli nega. toivottavasti sulla kuitenkin tulee plussa jos sitä toivot![]()
luulenpa et sama homma mullakin.Mut sit vaan yritys jatkuu.On kyl aika outoa et sulla sama homma ollu.liekkö jotain vikaa noissa testeissä
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:mulla oli vähän aikaa sitten sama tilanne samoilla testeilläkin vielä ja tuli samat tuloksetkin kun sulla oli. kävin sit labrassa raskaustestissä ja se oli nega. toivottavasti sulla kuitenkin tulee plussa jos sitä toivot![]()
luulenpa et sama homma mullakin.Mut sit vaan yritys jatkuu.On kyl aika outoa et sulla sama homma ollu.liekkö jotain vikaa noissa testeissä
kysyin tota lääkäriltäkin,epäili että testi oli viallinen kun näytti plussaa. itse en enää luota predictor testiin tuon jälkeen.![]()