testeistä tietävät...

kristallilapsi04

Aktiivinen jäsen
12.03.2006
2 440
0
36
elikkäs tosi nolo,tyhmä ja ehkä hölmö kysymys.. mutta muistan lukeneeni täältä joskus että ovis testillä vois testata raskauden? mulla on nyt menkat myöhässä ja olis yks ovistesti tuol kaapis jäljellä niin miten on voiko sil testaa?? miten mä sen tulkkaan??

Ovistesti näyttää raskauden jos se viiva on yhtä vahva tai vahvempi.

Eli et kyl taida olla, noin hailu viiva.....ehkä ens kierrossa.

LH:tä (jota ovistesti mittaa) on koko kierron ajan vähän elimistössä. Ne piikit on sit ne mitä mitataan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Löysin tämän haulla. Et ole raskaana.

siis haloo, aivan selvät kaksi viivaa, vaikka noin huono kuvanlaatu niin pöllömpikin erottaa kaksi. *pudistelee päätään *

Tuo on OVISTESTI!!!!! Sillä jos testataan raskautta niin testiviivan on oltava paljon tummempi kuin kontrolliviiva.

Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:
Ainahan ovistestiin tulee kaksi viiva idiootti

Ei tuu.

ei tuu. mä voin laittaa kuvaa illalla.

ap! mee www.peeonastick.com sivulle ja kato sieltä osio jossa kerrotaan ovistikkujen käytöstä raskaustesteinä. se on tosi hyvin selitettynä siellä et mitä oikeen tapahtuu :)

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:

Ei tuu.

ap! mee www.peeonastick.com sivulle ja kato sieltä osio jossa kerrotaan ovistikkujen käytöstä raskaustesteinä. se on tosi hyvin selitettynä siellä et mitä oikeen tapahtuu :)

ok käyn lukasee..

ja siis mulle ei tullu kun yks viiva viimeviikolla kun mä just halusin kattoo sitä että tuleeko siihen aina kaks viivaa. mut joo siis olen samaa mieltä että ton perusteella en olis raskaana..

Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:

Ei tuu.

ok käyn lukasee..

ja siis mulle ei tullu kun yks viiva viimeviikolla kun mä just halusin kattoo sitä että tuleeko siihen aina kaks viivaa. mut joo siis olen samaa mieltä että ton perusteella en olis raskaana..

Mulla tuli kaksi viivaa ennen ovista ja oviksen aikana (ei yhtä vahvat viivat ollu koskaan, mutta oviksen aikana kuitenkin melkein yhtä vahvat). Oviksen jälkeen ei tullut kuin yksi viiva. Päivää ennen menkkoja piruuttani kokeilin kun oli yks testi kotona ja kaksi viivaa tuli. Ei ollut yhtä vahvat viivat, mutta vahva oli testiviivakin (vaikkakin vaaleampi kuin kontrolliviiva). Seuraavana päivänä tuli sitten raskaustestiin plussa

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:

Ei tuu.

ok käyn lukasee..

Mulla tuli kaksi viivaa ennen ovista ja oviksen aikana (ei yhtä vahvat viivat ollu koskaan, mutta oviksen aikana kuitenkin melkein yhtä vahvat). Oviksen jälkeen ei tullut kuin yksi viiva. Päivää ennen menkkoja piruuttani kokeilin kun oli yks testi kotona ja kaksi viivaa tuli. Ei ollut yhtä vahvat viivat, mutta vahva oli testiviivakin (vaikkakin vaaleampi kuin kontrolliviiva). Seuraavana päivänä tuli sitten raskaustestiin plussa

hienoa.. sitä mäkin täs toivoisin tapahtuvan mutta epäilen taaskin että ei tapahdu niin..

:(

mä en ovistestiä raskaustestinä käyttäessäni saanut sitä testiviivaa ihan yhtä tummaks kuin kontrolliviivaa, mutta oli selkeesti tummempi kuin minään muuna aikana kierrossa. sikspä sen viivan saatuani marssin apteekkiin ja sain apoteekin omalla testillä plussan, joka menossa rv 27!