V
vieras
Vieras
Sanokaa testaisitteko te itse tässä tilanteessa? Siis miten todennäköisesti tässä ollaan raskaana, kun imetän 1v4kk ikäistä ja menkat ei ole vielä tulleet kertaakaan synnytyksen jälkeen. Edelliset raskaudet alkaneet samantien, kun on saanut tulla.
Tilanne siis se, että seksiä 12.7. ja kondomi näytti pysyvän paikallaan, mutta mies huomasi minun ollessani suihkussa että sieltä on livahtanut osa tavarasta pihalle.
Mies sanoi, että hän epäilee että kondomi uitti vasta kun oli jo tullut pois sisältäni mutta minä muistan miettineeni että näyttipäs siinä kondomissa olevan vähän sitä tavaraa. Sori yksityiskohtaisuus.
Miehelle en maininnut siitä, että huomioin heti kun hän tuli sisältäni että kondomissa on niin vähän sitä siemennestettä. Ajattelin vain, että sitä ei ehkä tullut niin paljoa mitä normaalisti mutta kun tulin suihkusta niin mies mainitsi tuosta...
Tilanne siis se, että seksiä 12.7. ja kondomi näytti pysyvän paikallaan, mutta mies huomasi minun ollessani suihkussa että sieltä on livahtanut osa tavarasta pihalle.
Mies sanoi, että hän epäilee että kondomi uitti vasta kun oli jo tullut pois sisältäni mutta minä muistan miettineeni että näyttipäs siinä kondomissa olevan vähän sitä tavaraa. Sori yksityiskohtaisuus.