Testaan vielä, sorry..

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
ASIAA, KEITTIS! :heart:
Maailman kaunein, älykkäin ja elintavoiltaan järkevin ja miellyttävin eläin B) Peittoaa mennen tullen hyvyydessään 99,99% ihmiskunnasta. Eläin. jota on pakko kunnioittaa jo senkin vuoksi, että itse kuulun eläinlajiin, joka harvoin kykenee yltämään edes rotan tasolle.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
kertokaas ny joku viisaampi miks mun koneessa ei näy kuvat |O

ihan kivaa :headwall: tääkin ketju näyttää tooosi kivalta, kun ei näy mitään muuta ku palstan omat hymiöt ja sitten tekstit |O
oisko sulla asetuksissa jotain häikkää? onkos sulla mozilla vai ie käytössä?

Alkuperäinen kirjoittaja Ziinah:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
kertokaas ny joku viisaampi miks mun koneessa ei näy kuvathttp://keskustelu.kaksplus.fi/t785528,lainaa-7541992#
:headwall: |O

ihan kivaa :headwall: tääkin ketju näyttää tooosi kivalta, kun ei näy mitään muuta ku palstan omat hymiöt ja sitten tekstit |O
oisko sulla asetuksissa jotain häikkää? onkos sulla mozilla vai ie käytössä?
on mozilla..ja tiedän et asetuksista se johtuu, mut ei ukkokaan keksiny mikä mättää niissä :headwall:

esim jos googleen pistää kuvahaun, niin nekään kuvat ei näy, mut sit lehdet on ihan normaalit, samoin täällä profiilit ja useimmat linkitetyt kuvatkin

Alkuperäinen kirjoittaja Ziinah:
tsekkaappa seuraava:
työkalut -> asetukset -> sisältö -> lataa kuvat automaattisesti onko siinä rasti,nimittäin kuuluu olla ja sit klikkaa vierestä poikkeukset, kato onks siellä jotain.
lataa kuvat, on rasti poikkeuksissa ei ole mitään..mut sit siinä oli rasti ainoastaan sivuston jollain plaa plaa, otin sen pois niin ny toimii :D

Yhteistyössä