Testaan kohta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos kerran tk:ssa verikokeesta tulos nega en olisi uskonutkaan itsellenikään enää plussaa. Jostain syystä hormoonit sulla nyt vaan heittelee.

Olen itse myös monesti turhaan testannut, menkat kuitenki alkanu, ennemmin tai myöhemmin

Mulle on käynyt ihan samalla tavalla..pettynyt moneen otteeseen..tehnyt testin sekä ite tai tk:ssa..Mutta kyllä se jossain vaiheessa tärpää,ainakin toivon niin.. =)Ja niin sinullakin..Jos niin toivot.Onnea yritykselle!

Noh, ap on testannut laskujeni mukaan ainakin 3 kertaa itse ja käynyt verikokeissa, joten eiköhän olisi viisainta jo uskoa faktoja??

En halua olla ilkeä, mutta joskus oireet ovat niin todentuntuisia...

Veritesti näyttää lähes heti hedelmöittymisen jälkeen ja virtsatesti n. 14 vrk (joskus tietysti aikaisemminkin). Jos veritesti on ollut muutama päivä sitten negaa, ei virtsatesti tulosta muuksi muuta.

""Vikana"" on todennäköisesti se, että ovulaatio on jäänyt puuttumaan. Jos ei menkat tule itsestään, niin ei muuta kuin keltarauhashormoni-kuuria (esim. Terolu) käynnistämään kierto. Noita sattuu, ei ole mikään ihme.

Jossain vaiheessa kannattaa ultrauttaa ja poissulkea PCO. Siinä ovulaatio jää useasti tulematta ja kierroista tulee pitkiä.

Kun nyt testeistä puhutaan, niin kyselenpä urpoja.

Menkat snadisti myöhässä, tänään kp 33/27-30. Aamulla tehty herkkä testi, joka lupaa näyttää mahd. plussan jopa 7-10 päivää hedelmöittymisestä. Puhdas, kaunis negatiivinen.

Onko kenelläkään kokemusta siitä, että moinen herkkis-testi olisikin näyttänyt väärän negan, vaikka menkat onkin jo myöhässä? Mä en erityisemmin ole tutkinut ovulaatiota - mahdollista on siis, ettei sitä ole tässä kierrossa tapahtunut lainkaan tahi sitten se on jotenkin über-myöhässä (kumpikin vaihtoehto tietty selittäisi myös kierron venymisen)...

Lähinnä mietin, onko rahan tärväystä testata vielä joskus kp 40 tietämillä...

Taikka sit veritesti. Mutta jos ei kuulu kannattaa uudelleen testaa.
Mulla meinaan eka testi näytti negaa ja viikko siitä olikin jo selkeä plussa. Tuossa tuo plussa nyt taapertaa ja uusi plussa tulossa toukokuussa keskuuteemme.

Yhteistyössä