Testaa, saisitko tytön vai pojan

• Viestiketjun aloittaja vuh
  • Ensimmäinen viesti
vuh
www.sexratio.com

Tutkijan mielestä vahvat ja dominoivat naiset saavat poikia, liittyy jotenkin hormoneihin(ko)??? Eli ton testin mukaan äidin mieliala vaikuttaa tulevan lapsen sukupuoleen. Ööö... Lieneekö totta vai ei?? :eek:

nuhuruu
niin.. sukupuolihan määräytyy toki isän mukaan.. siis että kumpaakos kromosomia hännäkäs kantaa mukanaan Y:tä vai X:ää.. Ja en ole tosikko.. kunhan sanoin. Heh.. meillä on kaikki tyttöjä.. joita siis kolme. Taitaa meillä isi olla melko pehmo ;)

Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja nuhuruu:
niin.. sukupuolihan määräytyy toki isän mukaan.. siis että kumpaakos kromosomia hännäkäs kantaa mukanaan Y:tä vai X:ää.. Ja en ole tosikko.. kunhan sanoin. Heh.. meillä on kaikki tyttöjä.. joita siis kolme. Taitaa meillä isi olla melko pehmo ;)
Niin määräytyy, mutta jospa munasolu 'viettelee' mieluummin jompaa kumpaa kromosomia.. munasolu kun jo tunnetusti tutkimusten mukaan erittää jotain joka houkuttelee siittiöitä puoleensa.. Tämä oli siis puhdas hypoteesi, tutkimustietoa tällaisesta asiasta ei ole ainakaan minun tietääkseni.

Ai niin ja mun testitulos lupasi mulle 80% varmuudella tytön jos tulisin raskaaksi 4-5 viikon sisällä :D

Yhteistyössä