Testaa, oletko keski-ikäinen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keväänlapsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

keväänlapsi

Vieras
Hupia !!!

Kahdesti yössä... tarkoittaa vessassa käyntejä
Alat ostella kevyttuotteita ja huomaat, kuinka pienellä tekstillä kaikki käyttöohjeet on kirjoitettu
Et koskaan punnitse itseäsi aamulla - silmäluomet ovat raskaimmillaan
Sisälläsi on laiha ihminen, joka kamppailee päästäkseen ulos, mutta saat sen rauhoittumaan muutamalla palalla suklaata
Kaikilla on valokuvamuisti, joillakin ei vain ole filmiä

Hyvää yötä ja kauniita unia! =) :laugh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2005 klo 23:13 keväänlapsi kirjoitti:
Hupia !!!

Kahdesti yössä... tarkoittaa vessassa käyntejä
Alat ostella kevyttuotteita ja huomaat, kuinka pienellä tekstillä kaikki käyttöohjeet on kirjoitettu
Et koskaan punnitse itseäsi aamulla - silmäluomet ovat raskaimmillaan
Sisälläsi on laiha ihminen, joka kamppailee päästäkseen ulos, mutta saat sen rauhoittumaan muutamalla palalla suklaata
Kaikilla on valokuvamuisti, joillakin ei vain ole filmiä

Hyvää yötä ja kauniita unia! =) :laugh:

Aamullahan pitä painaa juuri vähiten... ;)
 

Similar threads

4
Viestiä
14
Luettu
870
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä