Testaa itsesi.. millainen nainen olet!

Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:
PAULA POHDISKELIJA

Aivosi toimivat ylikierroksilla. Mietit alituisesti, miten maailmaan saataisiin rauha, miten kehittyisit ihmisenä ja miten voisit helpottaa naapurisi ahdistusta. Sinua pidetään humaanina ja älykkäänä ihmisenä. Joskus tosin myös tosikkona, koska vaikkapa juhlissa riehakkuuden ollessa ylimmillään saatat aloittaa keskustelun sisäisen rauhan merkityksestä. Sinulle tekisi joskus hyvää jättää aivot narikkaan ja vain antaa palaa

:D
:wave:

riks raks poks
Alkuperäinen kirjoittaja AnQ:
Olet sitä tyyppiä, joka ehostaa kasvonsa kauppaan lähtiessään ja jota roskalaatikollakaan ei voi yllätä verkkareissa. Pienenä olisit voinut uppoutua prinsessaleikkeihin päiviksi. Naisella ei voi mielestäsi olla koskaan liikaa kenkiä tai huulipunia. Naisellinen olemuksesi saattaa hämätä yksinkertaisempaa. Järkesi leikkaa kuin stilettikorko ja pääset useimmiten tavoitteeseesi ilman, että muut edes huomaavat oveluuttasi.
Niina naisellinen tuli mullekin.
Paikkaansa ei kyllä pidä, ihan menen vaikka alasti roskiksen viemään, en tarvi meikkiä kauppaan mentäessä, huulipunaa en käytä, eikä kenkiäkään ole montaa paria.

kun olin pieni
ANNE AIKUINEN ( niin varmaan hehe)
Terve järki asu sinussa. Osat erottaa asiat joihin voit vaikuttaa ja tehdä oman ja ympäristösi elämän paremmaksi. Ja asiat, jotka kannattaa jättää omaan arvoonsa. Vaikeuksia kohdatessasi taivut mutta et taitu. Hoidat hommat kunnialla töissä ja kotona. Ystävillesi olet hyvä olkapää. Tiedät kuka olet ja välillä vietätkin juhlien jälkeisen mässäily- tai pyjamapäivän ilman suurempaa huonoa omaatuntoa. Olet suorittajatyyppiä, joten pieni henkisyys ei olisi pahasta. Kokeilepa välillä jotain, mitä olet aina pitänyt huuhaana

Niina Naisellinen
Olet sitä tyyppiä, joka ehostaa kasvonsa kauppaan lähtiessään ja jota roskalaatikollakaan ei voi yllätä verkkareissa. Pienenä olisit voinut uppoutua prinsessaleikkeihin päiviksi. Naisella ei voi mielestäsi olla koskaan liikaa kenkiä tai huulipunia. Naisellinen olemuksesi saattaa hämätä yksinkertaisempaa. Järkesi leikkaa kuin stilettikorko ja pääset useimmiten tavoitteeseesi ilman, että muut edes huomaavat oveluuttasi.
:)

Terve järki asu sinussa. Osat erottaa asiat joihin voit vaikuttaa ja tehdä oman ja ympäristösi elämän paremmaksi. Ja asiat, jotka kannattaa jättää omaan arvoonsa. Vaikeuksia kohdatessasi taivut mutta et taitu. Hoidat hommat kunnialla töissä ja kotona. Ystävillesi olet hyvä olkapää. Tiedät kuka olet ja välillä vietätkin juhlien jälkeisen mässäily- tai pyjamapäivän ilman suurempaa huonoa omaatuntoa. Olet suorittajatyyppiä, joten pieni henkisyys ei olisi pahasta. Kokeilepa välillä jotain, mitä olet aina pitänyt huuhaana. :D

Niina Naisellinen

Olen kaikkea muuta kuin tuo :LOL: .

Alkuperäinen kirjoittaja kirpin:
Sinua ei helposti saa raiteiltaan. Et hermoile, kimmastu etkä myöskään syty ihan pienestä. Rakastat liikkua luonnossa, tavata pitkäaikaisia ystäviäsi ja pakastimesi on täynnä itse kerättyjä marjoja. Sinä ole peruskallio, johon muut nojaavat. Kirjallisuus ja laatuelokuvat ovat sydäntäsi lähellä, mutta et pidä harrastuksistasi meteliä. Sydämen sivistys on kaiken päämäärä. Pieni pinnallisuus ja naisellinen turhamaisuus silloin tällöin voisi tehdä sinulle hyvää - kokeilepa

:wave: Mulle tuli sama :D

Alkuperäinen kirjoittaja kirpin:
Sinua ei helposti saa raiteiltaan. Et hermoile, kimmastu etkä myöskään syty ihan pienestä. Rakastat liikkua luonnossa, tavata pitkäaikaisia ystäviäsi ja pakastimesi on täynnä itse kerättyjä marjoja. Sinä ole peruskallio, johon muut nojaavat. Kirjallisuus ja laatuelokuvat ovat sydäntäsi lähellä, mutta et pidä harrastuksistasi meteliä. Sydämen sivistys on kaiken päämäärä. Pieni pinnallisuus ja naisellinen turhamaisuus silloin tällöin voisi tehdä sinulle hyvää - kokeilepa

Joo, tämähän minäkin.
Ja muo kun ei metsään juuri saa kun kantamalla tai marjoja en ainakaan poimi :D Että enempää ei olis mettään voinu mennä :p
Lehdiksi suositeltiin Me Naisia, Jadea ja...hitsi en edes muista sitä kolmatta! No, mä nyt luen vaikka puhelinluetteloa, jos muuta ei ole, eli kaikki lehdet kyllä kelpaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mää olin Helena Hömppä ja mulle suositeltiin Kauneus ja Terveys lehteä.

Ou jee, sitä en ainakaan ikinä tilaa! |O
Samoin. Tosin vaihtoehdot eivät olleet minulle sopivia. Esim Liikunta on minulle konsti siirtyä paikasta toiseen tai =siivous. Siis jotain hyödyllistä.

Sinua ei helposti saa raiteiltaan. Et hermoile, kimmastu etkä myöskään syty ihan pienestä. Rakastat liikkua luonnossa, tavata pitkäaikaisia ystäviäsi ja pakastimesi on täynnä itse kerättyjä marjoja. Sinä ole peruskallio, johon muut nojaavat. Kirjallisuus ja laatuelokuvat ovat sydäntäsi lähellä, mutta et pidä harrastuksistasi meteliä. Sydämen sivistys on kaiken päämäärä. Pieni pinnallisuus ja naisellinen turhamaisuus silloin tällöin voisi tehdä sinulle hyvää - kokeilepa!

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
http://www.a-lehdet.fi/naiset/

Mä olen: Ritva Rohkea
Sinä olet todellinen muutosagentti. Niitä ihmisiä, jotka tekevät eivätkä vain puhu tekevänsä. Aina kun näet epäkohdan, mietit mitä sinä voisit tehdä asian hyväksi. Etkä sitä, mitä muut voisivat tehdä. Siksi oletkin aikaansaapa ja sinulle lankeaa paljon vastuuta. Pidä kuitenkin varasi oman jaksamisesi kanssa. Aina ei kannata olla etulinjassa, vaan joskus voi oppia myös muita kuuntelemalla. Sinä ole usein oikeassa ja sinua ihaillaan sen takia, mutta muista että muillakin voi olla hyviä näkökulmia.
Minä myös!

Helena Hömppä.
Lähdet innokkaasti mukaan kaikkeen uuteen olipa kyseessä leipäkone, henkisen kasvun kurssi tai räväkkä meikkitrendi. Olet ensimmäisenä ilmoittautumassa syksyllä alkaville kursseille ja saat joskus ystäväsi tuntemaan itsensä saamattomiksi valtavan energiasi rinnalla. Ahmit ensimmäisenä lehdistä romanssihuhut ja tiedät mihin rakkauselokuvaan on varattava isoin pinkka nenäliinoja. Olet haluttua seuraa, sillä osaat pitää hauskaa ja tuot mukanasi positiivista energiaa.

vieras

Terve järki asu sinussa. Osat erottaa asiat joihin voit vaikuttaa ja tehdä oman ja ympäristösi elämän paremmaksi. Ja asiat, jotka kannattaa jättää omaan arvoonsa. Vaikeuksia kohdatessasi taivut mutta et taitu. Hoidat hommat kunnialla töissä ja kotona. Ystävillesi olet hyvä olkapää. Tiedät kuka olet ja välillä vietätkin juhlien jälkeisen mässäily- tai pyjamapäivän ilman suurempaa huonoa omaatuntoa. Olet suorittajatyyppiä, joten pieni henkisyys ei olisi pahasta. Kokeilepa välillä jotain, mitä olet aina pitänyt huuhaana.

Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:
Sinua ei helposti saa raiteiltaan. Et hermoile, kimmastu etkä myöskään syty ihan pienestä. Rakastat liikkua luonnossa, tavata pitkäaikaisia ystäviäsi ja pakastimesi on täynnä itse kerättyjä marjoja. Sinä ole peruskallio, johon muut nojaavat. Kirjallisuus ja laatuelokuvat ovat sydäntäsi lähellä, mutta et pidä harrastuksistasi meteliä. Sydämen sivistys on kaiken päämäärä. Pieni pinnallisuus ja naisellinen turhamaisuus silloin tällöin voisi tehdä sinulle hyvää - kokeilepa!
Minäkin! Aika lähelle tais osua..

Lähdet innokkaasti mukaan kaikkeen uuteen olipa kyseessä leipäkone, henkisen kasvun kurssi tai räväkkä meikkitrendi. Olet ensimmäisenä ilmoittautumassa syksyllä alkaville kursseille ja saat joskus ystäväsi tuntemaan itsensä saamattomiksi valtavan energiasi rinnalla. Ahmit ensimmäisenä lehdistä romanssihuhut ja tiedät mihin rakkauselokuvaan on varattava isoin pinkka nenäliinoja. Olet haluttua seuraa, sillä osaat pitää hauskaa ja tuot mukanasi positiivista energiaa.

HELENA HÖMPPÄ

Yhteistyössä