Terveystarkastajat iski pikkutytön kesäkioskiin :=0

  • Viestiketjun aloittaja mds harmailee
  • Ensimmäinen viesti
myy
Olis myyny jotain askarteluja jne niin ei olis tätä ongelmaa. Ei muutkaan saa edes pullakahvituksia järjestää ilman hygieniapasseja ja elintarvikkeiden tarjoiluun hyväksyttyjä tiloja jne. vaikka olisi kiva esimerkiksi kestitä monissa paikoissa tutustumaan tulevia ryhmiä. Tai no kait sais jos ilmatteeksi tekis.
 
Mitenköhän hyvin lasten kesäkioskissa säilyy esim. kylmäketju, ja kuka on vastuussa jos joku asiakas saa ruokamyrkytyksen?

Kun mä joskus vuonna nakki olin töissä jäätelökioskissa, niin meidän piti päivittäin mm. tarkistaa pakastimien lämpötilat ja pitää niistä tarkasti kirjaa. Oli tarkat ohjeet kaikelle mahdolliselle muullekin.

 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Ajattelin nikin perusteella että oot joku suur-päällikkö joka tietää! :D
:D :D En ole edes ravintola-alalla.
Suurnoita ehdottomasti :LOL: Varokaa ettei tee taikojaan :D
Tää on kyllä nyt palstan suurin harhaan johtaminen! Varmaan on netistä linkittäny ne joulupöydän kuvatkin. Jostai Silvian ja Kaarle Kustaan blogista.
Ihan feikkiä!
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mitenköhän hyvin lasten kesäkioskissa säilyy esim. kylmäketju, ja kuka on vastuussa jos joku asiakas saa ruokamyrkytyksen?

Kun mä joskus vuonna nakki olin töissä jäätelökioskissa, niin meidän piti päivittäin mm. tarkistaa pakastimien lämpötilat ja pitää niistä tarkasti kirjaa. Oli tarkat ohjeet kaikelle mahdolliselle muullekin.
Tätä mä ajoin takaa. Ehkä tuo lehtijuttu kertoo vaan osan yritystoiminnan kieltämisestä, jotta asia herättäis enemmän huomiota.
 
Pieni ihminen, pieni maailma
Hei apua! Myikö se lapsi irtojäätelöä? Oliko jäätelön myynti jotain suurta bisnestä tienvarsikyltteineen? Moniko on ostanut ihan virallisesta kaupasta sulanutta jäätelöä?? JA KUINKA MONI BAKTEERIKAMMOINEN HERMOHEIKKO HÖLMÖ MENEE YLIPÄÄTÄÄN OSTAMAAN JÄÄTELÖÄ JOSTAIN LAPSEN KIOSKISTA??? Tietäisittepä totuuden "kylmäketjuista"... Mun puolestani se lapsi olisi saanut myydä jäätelöä. Vaitettavasti minä en siitä päätä.
 

Yhteistyössä