terveyskeskuksesta ei oota!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
soitin eka neuvolaan, pojalla koskenu mahaan, millon enemmän millon vähemmän. syksyllä siihen ei sairaalan päivystyksessä löytyny syytä, sitten ne loppuikin. nyt alkaneet taas uudestan. mahaan koskee millon mitenkin, aamulla , päivällä , illalla... mut ei välttämättä joka päivä.
neuvolan lääkärille oli aikoja vasta enskuun lopuksi joten sano et soittaa terveyskeskuksen puolelle.
no terveyskeskuksen ajatkin menee enskuun loppuun. hoitaja kysyy lääkäriltä tarviiko ottaa koikeita ja koettaa saaha päivystysajan.
ja kaiken lisäks yks lääkäri lähtee kuulemma pois joten aikoja entistä vähemmän. voi jee....

mitä oireita muuten lapsella keliakiassa?? mulla itsellä kyseinen vaiva, tuli vaan mieleen voisko vaivata poikaakin...

Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:
et voi vaan aamulla aikaseen soittaa ja pyytää päivystysajan? :snotty:

Meidän terkalla ne varmaan sanois et toi ei oo päivystysasia ja laittais jonoon... :whistle: Mä olen jotenkin ymmärtänyt, et ne päivystyslekurit ei milellään ohjaa jatkotutkimuksiin vaan kehottaa omalääkärin vastaanotolle...
Mut toivotaan, et näin ei ole kuin täällä meillä päin.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko mitään muita näkyvää oiretta? Turvotusta jaloissa, silmissä, mahassa? Tuleeko kipu enemmän ruuan/juoman jälkeen? Oksettaako? Pissaamisvaikeuksia?

no eipä ole muita oireita. kipu tulee miten sattuu, eli ei ole yhteydessä ruokailuun...

Yhteistyössä