terveysasema ei ottanut sisään

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja selkävaivanenmn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En saanu mäkään tos pari vuotta sitten aikaa selkäkivun takia. Tai olisin saanu, kahden viikon päähän. Sen tuskan keskellä ei mikään kahden viikon päästä oleva aika kiinnostanu. Enkä soitellu uudestaan vaan päätin että kärsitään sitte, ja meen sit lekuriin jos pitää lanssilla mennä. Oli typerää joo, mutta oikeesti se tuska oli niin karsee ettei siinä järkevästi ajateltu mitään. En saanu edes selkää suoraksi, kävelin kumaras, sivulle kallellaan ja lyhyin askelin. Istumaan meno ja istumasta nousu piti aina keskeyttää n. 10 senttiä istuimen yläpuolelle, siinä sit killuin vaihtelevan ajan ku mihinkään suuntaan ei päässy liikkumaan... Viiden viikon jälkeen kipu alkoi pikkuhiljaa hellittää, vaan ei toi selkä oo vieläkään kunnos.
 

Yhteistyössä