Terveydenhoitajia/neuvolaihmisiä paikalla? Apuja tarvittas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vanhimmalta löytyi kihomatoja, mutat mitenkäs tuo lääkitys menee 5kk ikäisellä? Lääkkeitä ei ilm. saa antaa alle 2 vuoden ikäiselle joten miten toimin vauvan kanssa? Vauvalta en ole löytänyt matoja mutta sehän ei poissulje sitä etteikö niitä olisi, vauva kun vielä työntää sormiaan kokoajan suuhun.

Meillä lastenlääkäri sanoi että annetaan niinkuin vanhemmillekin, kilomäärän mukaan annosteltuna. Siis vauvalle. Ei tarvinnut kuitenkaan antaa sillä meille ei tartuntaa kerhosta tullut.

Pyrvin on turvallinen vauvallekin koska ei imeydy elimistöön. Voit kysyä neuvoa terveysasemalta. Kyllä mä hoitaisin myös ton 5 kk vanhan, koska ne kuitenkin pistää suuhunsa kaiken mahdollisen maasta jne.

Joo kyllä mä annan nuorimmallekkin että pääsee varmasti eroon noista inhotuksista.
Mulla nyt 100 asteisessa saunassa ollut tyynyt ja pehmolelut n. 3 tuntia joita ei voi 60 asteessa pestä, mitenköhän kauan pitäisi niitä sielä saunassa pitää?
Suursiivous täällä menossa nyt, onneksi omistan höyryimurin joten voin höyryttää melkein kaikki paikat, sängyt mukaan lukien.
Todella toivon että päästäisi nyt heti eroon noista, parin viikon päästä teen uusinta kierroksen ja uudet lääkkeet kaikille mutta olen kuullut että eivät välttämättä ihan noin vain lähdekkään :(
Huoh, tää nyt oli viimenen asia mitä kaipasin, nyt ei pysty muuta ajattelemaankaan kuin että missä kaikkialla niitä munia voi olla ja kädet on jo ihan rutikuivat kun pesen niitä kokoajan.

Yhteistyössä