Terveisin junasta:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Kamala liput nykyään maksaa 40. Vaikkei haittaa mut silti tuntu että hinnat nousee jatkuvasti, kun 4 vkoa sitten oli maksanut vielä 25:D. Ai niin Helsinkiin olen menossa, lasten kaa ja äitiä otin mukaan. Inhoan istua junassa 2 tuntia arghhh... Tylsää

Meillä on perhehytti käytössä ollut joka kerta ja siitä pääsee muksut aina mukavasti kiipeämään portaita pitkin yläkertaan leikkimään. Matkustetaan 4 tuntia junassa ja hyvin on mennyt yksinään 3n lapsen kanssa. Taas olisi matka tiedossa, jospa tällä kertaa otetaan isäntäkin mukaan :laugh:

Äiti nyt syö. Kamala oli saada äitiä mukaan. Se ei kehtanut mun rahalla mennä, mutta sain. On se myös helpompi koska mua pyöryttä jatkuvasti ja pahaa olo. Mikä se semmonen juna? Mä en tiennyt ennen:)

Shoppailemaanko menossa :) ?

Minä menin tyttäreni kanssa junalla hiukan pidemmän matkan. Ennen oli junaliput samaan junaan 65 €, nyt maksoi uudistuksen jälkeen 84 €. Kamalan kallista.

Monissa Intercity junissa on sellaiset lapsipaikat. On leikkipaikkaa ja tilaa. Kannattaa kysyä lippua ostaessa, että onko kysiesesä junassa tuollaista mahdollisuutta.

Kun vielä imetin, niin sain sellaisen kahden hengen hytin minulle ja tytölle. Oli oma rauha :D

Toivottavasti sinulla on kiva päivä lasten kanssa!
Olisi kiva päästä itsekin shoppailemaan tai vaikka käymään helsingissä....

[QUOTE="lll";24941789]Ei se mies ole miljonääriä nähnytkään.
Tasoiteurakointi firmalla,ei hirveesti miljoonia taota.[/QUOTE]

Ja velkaa perse täynnä. Kaikki lainalla ja luotolla :D