Terveisiä Vaasasta

Oltiin siellä viikonloppu. Kyllä oli kaunis kaupunki ja ihania vanhoja taloja.
Käytiin katsomassa se iso korkea silta, jonka nimen jo unohdin. Ja löysin myös kivoja sisustusliikkeitä sieltä.

Menomatkalla käytiin Keskisellä, mutta ei se mikään kovin erikoinen paikka ollut. Ja aika karmea oli siinä naapurissa oleva piha (juu tiedän kenen se oli)
No ei sinne tarvii enää toista kertaa mennä.
 
stadilainen
joo,Vaasa on ihana kaupunki!!!
mulla sukua siellä ja on tullu vietettyä vaasassa pienempänä kaikki lomat.
kaunis paikka,mukavaa sakkia.
tuttuja mestoja mulle keskustan lisäks on purola,suvilahti,ristinummi..olikohan muita...
 
samoyed
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Oltiin siellä viikonloppu. Kyllä oli kaunis kaupunki ja ihania vanhoja taloja.
Käytiin katsomassa se iso korkea silta, jonka nimen jo unohdin. Ja löysin myös kivoja sisustusliikkeitä sieltä.

Menomatkalla käytiin Keskisellä, mutta ei se mikään kovin erikoinen paikka ollut. Ja aika karmea oli siinä naapurissa oleva piha (juu tiedän kenen se oli)
No ei sinne tarvii enää toista kertaa mennä.
No terveiset vaan naapurikaupungista, Pietarsaaresta : )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:
Raippaluodon silta. Kävittekö asuntomessuilla? Tänään loppuivat. Me kävimme kolmisen viikkoa sitten plus Tropiclandiassa.
Me vaan ajettiin ohi. Ei mua kiinnosta messut, kun ei ole mitään mahdollisuutta edes alkaa omaa rakentamaan. Juu se oli tuo silta. helsingistä sinne ajettiin ja on tullut istuttua autossa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja samoyed:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Oltiin siellä viikonloppu. Kyllä oli kaunis kaupunki ja ihania vanhoja taloja.
Käytiin katsomassa se iso korkea silta, jonka nimen jo unohdin. Ja löysin myös kivoja sisustusliikkeitä sieltä.

Menomatkalla käytiin Keskisellä, mutta ei se mikään kovin erikoinen paikka ollut. Ja aika karmea oli siinä naapurissa oleva piha (juu tiedän kenen se oli)
No ei sinne tarvii enää toista kertaa mennä.
No terveiset vaan naapurikaupungista, Pietarsaaresta : )
Pietarsaaressakin olisi joskus kiva käydä.

 

Yhteistyössä