Terveisiä McDonaldsista!!

Eilen nautimme antoisat ateriat mäkissä. Ensin kassalla ruokia odotellessa naapurin myyjätyttö selvitteli takkujaan hiuksista samalla kun otti tilausta vastaan toisilta asiakkailta ja suoraan siitä ranskalaisia annostelemaan. Sitten hetkeä myöhemmin tämä samainen myyjä kävi viemässä ruokia pöytään, kun sisään tuli kaksi tyttöä koiran kanssa. Tytöt kysyivät myyjältä, että saako koira (papillon) tulla sisään, koska sitä ei voi jättää ulos, kun on niin kylmä (-1,5c). Myyjä rapsutteli koiraa ja sanoi, että tottakai ja taas suoraan ranskalaisia annostelemaan. Sitten nämä kaksi tyttöä meni tilaamaan tältä myyjältä ja koira istui tiskillä sillä aikaa kun saivat ruuat.
 
kk
Mä kävin eilen myös, ostin autokaistalta, kotona huomattiin että yks hamppi puuttui, eikä ole eka kerta. Mikä siinä on niin vaikeeta, kun koneessa lukee tilaus, tilausta tehdessä kassa toistaa sen, ja toinen tyttö täyttää kassin niil tuotteilla, vaan ei osaa, ei millään..
Onko ne lukutaidottomia siellä?
 
voi ei
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
ei oo sit siellä kuultu elintarvikelaista :whistle: joka kieltää eläinten tuomisen tiloihin,jossa myydään syömiseksi tarkoitettuja tuotteita..
Kuolleet eläimen raadot on kyllä tervetulleita. Pakastetut hajoamistilassa olevat ruumiinosat.
 
Mulla oli hyvin hauskaa kun käytiin neitin kanssa Happy Mealilla eilen kaupungissa..Kassaneiti ei osannut sulkea sitä happy meal-boxia:D Lopulta kun neiti alkoi jo tuskastumaan,totesin ettei tarvii..Mulle se nyt on yks ja sama onko se kiinni vai auki,neidile varmaan kans :D
 
hmh
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Mä olisin kyl huomauttanu asiasta vuoropäällikölle kirjavin sanankääntein.
Eläimet ei kuulu ruokapaikkoihim.
ei tietenkään ellei niiltä ole pää poikki.
Mitäs se koira sitten teki ap:n ruualle, virtsasko siihen vai mikä on ongelma?
 
Uskoisin et vuoropäällikkö näki koiran, kun tämä tyttö käveli pitkin mäkkiä hakemassa papereita ja ketsuppia ja sit tämä vuoropäällikkö siivosi roskiksia pöydän vieressä, missä tytöt istuivat... Sainpahan syyn miksi en mene mäkkiin vähään aikaan :whistle: :whistle: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Mä olisin kyl huomauttanu asiasta vuoropäällikölle kirjavin sanankääntein.
Eläimet ei kuulu ruokapaikkoihim.
ei tietenkään ellei niiltä ole pää poikki.
Mitäs se koira sitten teki ap:n ruualle, virtsasko siihen vai mikä on ongelma?
Yleisesti ällötti, että koira joka kävelee toisten koirien ulosteissa kadulla istuu samalla tiskillä mistä minä saan ruokani :| :x |O
 
ei voi olla totta
Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:
Uskoisin et vuoropäällikkö näki koiran, kun tämä tyttö käveli pitkin mäkkiä hakemassa papereita ja ketsuppia ja sit tämä vuoropäällikkö siivosi roskiksia pöydän vieressä, missä tytöt istuivat... Sainpahan syyn miksi en mene mäkkiin vähään aikaan :whistle: :whistle: :whistle:

laitoin palautteeseen tuon sen alkuperäisen tekstin vaikken tiedä missä liikkeessä oot asioinu. suosittelen tekemään samoin ja laittamaan tarkemmat tiedot
 
ääliö olet
Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Mä olisin kyl huomauttanu asiasta vuoropäällikölle kirjavin sanankääntein.
Eläimet ei kuulu ruokapaikkoihim.
ei tietenkään ellei niiltä ole pää poikki.
Mitäs se koira sitten teki ap:n ruualle, virtsasko siihen vai mikä on ongelma?
Yleisesti ällötti, että koira joka kävelee toisten koirien ulosteissa kadulla istuu samalla tiskillä mistä minä saan ruokani :| :x |O
On ne sun kengätkin paskassa, ja ihmisten kädetkin sisältää kaikkea ppaskaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ääliö olet:
Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Mä olisin kyl huomauttanu asiasta vuoropäällikölle kirjavin sanankääntein.
Eläimet ei kuulu ruokapaikkoihim.
ei tietenkään ellei niiltä ole pää poikki.
Mitäs se koira sitten teki ap:n ruualle, virtsasko siihen vai mikä on ongelma?
Yleisesti ällötti, että koira joka kävelee toisten koirien ulosteissa kadulla istuu samalla tiskillä mistä minä saan ruokani :| :x |O
On ne sun kengätkin paskassa, ja ihmisten kädetkin sisältää kaikkea ppaskaa.
Mä en tapaa nostaa jalkojani tiskille, enkä syö likaisilla käsillä.
 
Viblsp
Mie katoin Zone Reality-kanavalta toissapäivänä jotain "Amerikan kauheimmat ruokapaikat"-ohjelmaa. Hirveesti sylkivät ruokiin, joku jopa pissas taikinaan jne. En aio enää ostaa pizzaa mistään kebabbilasta yms... Aivan varmasti joku jossain Suomessa sylkee ruokaan huvikseen. Sairasta, mutta sellaista se on.
 
pp
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Mie katoin Zone Reality-kanavalta toissapäivänä jotain "Amerikan kauheimmat ruokapaikat"-ohjelmaa. Hirveesti sylkivät ruokiin, joku jopa pissas taikinaan jne. En aio enää ostaa pizzaa mistään kebabbilasta yms... Aivan varmasti joku jossain Suomessa sylkee ruokaan huvikseen. Sairasta, mutta sellaista se on.
Jep... Kannattaa miuettiä miten kohtelette tarjoilijaa ja miten paskamaisesti käyttäydytte..
Niin voi käydä vaik rossossa tai ihan missä vaan, ei sen tartte olla mikään kebabbila.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pp:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Mie katoin Zone Reality-kanavalta toissapäivänä jotain "Amerikan kauheimmat ruokapaikat"-ohjelmaa. Hirveesti sylkivät ruokiin, joku jopa pissas taikinaan jne. En aio enää ostaa pizzaa mistään kebabbilasta yms... Aivan varmasti joku jossain Suomessa sylkee ruokaan huvikseen. Sairasta, mutta sellaista se on.
Jep... Kannattaa miuettiä miten kohtelette tarjoilijaa ja miten paskamaisesti käyttäydytte..
Niin voi käydä vaik rossossa tai ihan missä vaan, ei sen tartte olla mikään kebabbila.
just.. Tekis kuule joskus itelläki mieli tehdä niille annoksille vaikka mitä, mut on järki päässä enkä ikinä vois toisen ruokaan mitään eritteitä laittaa:X
 

Yhteistyössä