joo no saa nähä mitä omasta likasta tulee.. minä olen 167cm, mutta isä 199cm...... ja neiti on aina ollu pituudessa yläkäyrillä........................
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Jahas... no mun poikani olikin 4v neuvolassa 107cm ja 20 kg Että repikääs nyt hitto vie siitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:mikä rokotus 4-w neuvolassa muka on? vai oliko se influenssarokote?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :voi että kun oli kiva käydä, mukava täti, ja kaikki hyvin =)
pituutta tytöllä 111cm ja painoa 22kg,
kaikki taidot ikätasolla, hölötteli ja piirteli ja
kaikki meni tosi hyvin, leikkaamistaitoa täti erityisesti ihmetteli,
koska osasi niin hienosti leikata viivaa pitkin =)
ja piikki reiteen sai aikaan vaan hengähdyksen ja
sitten se olikin jo ohi =) kiva päivä!
Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :voi että kun oli kiva käydä, mukava täti, ja kaikki hyvin =)
pituutta tytöllä 111cm ja painoa 22kg,
kaikki taidot ikätasolla, hölötteli ja piirteli ja
kaikki meni tosi hyvin, leikkaamistaitoa täti erityisesti ihmetteli,
koska osasi niin hienosti leikata viivaa pitkin =)
ja piikki reiteen sai aikaan vaan hengähdyksen ja
sitten se olikin jo ohi =) kiva päivä!
Mun 5v poika on 127cm ja painaa 23kg.
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:Alkuperäinen kirjoittaja maija:no lihava tuo sun tyttös ainakin on!
no ei todellakaan ole
Alkuperäinen kirjoittaja Läh:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:Alkuperäinen kirjoittaja maija:no lihava tuo sun tyttös ainakin on!
no ei todellakaan ole
Alkuperäinen kirjoittaja Läh:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:Alkuperäinen kirjoittaja maija:no lihava tuo sun tyttös ainakin on!
no ei todellakaan ole
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja Läh:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:Alkuperäinen kirjoittaja maija:no lihava tuo sun tyttös ainakin on!
no ei todellakaan ole
no ei varmaankaan ole,meiillä saman kokonen vajaa 4 v,roteva kyllä mutta ei lihava
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :kiva, onnea teille =) hänkin on varmaan ihana ja suloinen? niin on munkin tyttö =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Jahas... no mun poikani olikin 4v neuvolassa 107cm ja 20 kg Että repikääs nyt hitto vie siitä![]()
ai kauheetavarmaan ihan epänormaalia
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :voi että kun oli kiva käydä, mukava täti, ja kaikki hyvin =)
pituutta tytöllä 111cm ja painoa 22kg,
kaikki taidot ikätasolla, hölötteli ja piirteli ja
kaikki meni tosi hyvin, leikkaamistaitoa täti erityisesti ihmetteli,
koska osasi niin hienosti leikata viivaa pitkin =)
ja piikki reiteen sai aikaan vaan hengähdyksen ja
sitten se olikin jo ohi =) kiva päivä!
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :voi että kun oli kiva käydä, mukava täti, ja kaikki hyvin =)
pituutta tytöllä 111cm ja painoa 22kg,
kaikki taidot ikätasolla, hölötteli ja piirteli ja
kaikki meni tosi hyvin, leikkaamistaitoa täti erityisesti ihmetteli,
koska osasi niin hienosti leikata viivaa pitkin =)
ja piikki reiteen sai aikaan vaan hengähdyksen ja
sitten se olikin jo ohi =) kiva päivä!
MEILLE 5V NEUVOLASSA NEIDISTÄ SANOTIINN ETTÄ ON LIHAVA KOSKA PITUUS 110 JA PAINO 17.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :voi että kun oli kiva käydä, mukava täti, ja kaikki hyvin =)
pituutta tytöllä 111cm ja painoa 22kg,
kaikki taidot ikätasolla, hölötteli ja piirteli ja
kaikki meni tosi hyvin, leikkaamistaitoa täti erityisesti ihmetteli,
koska osasi niin hienosti leikata viivaa pitkin =)
ja piikki reiteen sai aikaan vaan hengähdyksen ja
sitten se olikin jo ohi =) kiva päivä!
MEILLE 5V NEUVOLASSA NEIDISTÄ SANOTIINN ETTÄ ON LIHAVA KOSKA PITUUS 110 JA PAINO 17.
Teillä taitaa olla idiootti terkkari.
Mun poikani neuvolakortissa lukee että terve, sopusuhtainen poika, ikäisekseen pitkä. Mitat 102 cm ja 17 kg. 110 cm pitkä ja 18 kg painava tyttö on silminnähden hoikka.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jestas:Oikeasti 22kg? Mitä sää syötät sille? Mun poika oli 3v. neuvolassa 90cm ja 11kg, puolet pienempi :-O
Sun poikasi onkin alipainoinen kääpiö
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:En minä muuta tähän sano kuin että mä kummastelen joskus neuvolan kommentteja siitä, ettei syömisiä tarvitse seurata, jos painokäyrä on lievästi nousussa. Eikö olisi helpompi siinä vaiheessa yrittää korjata ruokailutottumuksia ja asiaa selvittää, kuin vasta sitten, kun painokäyrä on selvästi yläkanttiin?
Alkuperäinen kirjoittaja jestas:Oikeasti 22kg? Mitä sää syötät sille? Mun poika oli 3v. neuvolassa 90cm ja 11kg, puolet pienempi :-O
Alkuperäinen kirjoittaja tsiisus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jestas:Oikeasti 22kg? Mitä sää syötät sille? Mun poika oli 3v. neuvolassa 90cm ja 11kg, puolet pienempi :-O
Sun poikasi onkin alipainoinen kääpiö
No onpas typerän ihmisen,typerä kommentti!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:En minä muuta tähän sano kuin että mä kummastelen joskus neuvolan kommentteja siitä, ettei syömisiä tarvitse seurata, jos painokäyrä on lievästi nousussa. Eikö olisi helpompi siinä vaiheessa yrittää korjata ruokailutottumuksia ja asiaa selvittää, kuin vasta sitten, kun painokäyrä on selvästi yläkanttiin?
no enpä sano muuta ku et painokäyrä ei tosiaankaan ole nousussa vaan laskussa.. eli on ollut vauvasta asti pitkä ja vankkarakenteinen =) ja mua harmittaa sun nimimerkki suunnattomasti, koska sen pitäisi olla Iamaweasel!!!! :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:En minä muuta tähän sano kuin että mä kummastelen joskus neuvolan kommentteja siitä, ettei syömisiä tarvitse seurata, jos painokäyrä on lievästi nousussa. Eikö olisi helpompi siinä vaiheessa yrittää korjata ruokailutottumuksia ja asiaa selvittää, kuin vasta sitten, kun painokäyrä on selvästi yläkanttiin?
no enpä sano muuta ku et painokäyrä ei tosiaankaan ole nousussa vaan laskussa.. eli on ollut vauvasta asti pitkä ja vankkarakenteinen =) ja mua harmittaa sun nimimerkki suunnattomasti, koska sen pitäisi olla Iamaweasel!!!! :kieh:
Juu minä tarkoitinkin noin yleisellä tasolla, en just teidän tapauksesta puhunutÄläkä sä mun nimimerkkiäni murehdi, mä kirjoitan sen just niinku itte haluan