äippä
Oltiin pojan kanssa kouluunlähtökirkossa. Siellä siunasivat kouluunlähtijät yksitellen...itku tuli...mutta onnellinen että olimme siellä
No ei tietenkään ole, seurakunnalta tulee vain kutsu postissa. =)Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:onko sinne pakko mennä? miettii valmiiks jo ku esikoinen aloittaa koulun vuoden päästä. :heart:
Koulu taivaalle? Ettet tarkoita kuitenkin koulutaipaleelle/koulutielle???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kirkosta juuri mekin tulimme. Nyt sitten lähtee viimeinenkin koulu taivaalle. kyllä on herkät hetket ja mitä sitten enään huominen aamu tuo tullessaan.
okei..no sitten. mä jo pelästyin. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:No ei tietenkään ole, seurakunnalta tulee vain kutsu postissa. =)Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:onko sinne pakko mennä? miettii valmiiks jo ku esikoinen aloittaa koulun vuoden päästä. :heart:
Ei porvoossa ole sellaista systeemiä.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:okei..no sitten. mä jo pelästyin. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:No ei tietenkään ole, seurakunnalta tulee vain kutsu postissa. =)Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:onko sinne pakko mennä? miettii valmiiks jo ku esikoinen aloittaa koulun vuoden päästä. :heart:
Sori, juu piti laittaa koulutaipaleelle. Liian montaa asiaa ei saisi samaan aikaana tehdä. Pitäisi keskittyä vaan palstailemiseen.Alkuperäinen kirjoittaja Ellun-kanakoppa:Koulu taivaalle? Ettet tarkoita kuitenkin koulutaipaleelle/koulutielle???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kirkosta juuri mekin tulimme. Nyt sitten lähtee viimeinenkin koulu taivaalle. kyllä on herkät hetket ja mitä sitten enään huominen aamu tuo tullessaan.
vielä parempaa! B)Alkuperäinen kirjoittaja Ainakaan viime vuonna ei:Ei porvoossa ole sellaista systeemiä.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:okei..no sitten. mä jo pelästyin. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:No ei tietenkään ole, seurakunnalta tulee vain kutsu postissa. =)Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:onko sinne pakko mennä? miettii valmiiks jo ku esikoinen aloittaa koulun vuoden päästä. :heart: