Tervehdys! Kilopinoon en enää lähde...

Sain siis 3:n ekan kilopinon aikana alas 5.6kg. Paino tippui 87.2kg ----> 81.6kg.
Tosiaan into lopahti vähän kun huomasin olevani raskaana. Nälkä ollut kova, että pakko ollut syödä. Nyt 3vkoa pisteiden laskun lopettamisesta uskaltauduin vaa´alle. Paino oli 81.5kg. =) =) Tää tosiaan oli positiivinen yllätys. Minä ajattelin että pari kiloa tullut takas...nii ei!
No, kohta niitä alkaa raskaus tuomaan. Huomenna 7 rv täynnä. :heart:
 
Onnea kovasti!!!! Tintti1010 kertoili että sillä suurinpiirtein puolessa välissä raskaus (?) ja painoa ei oo tullut kun muutama hassu kilo! Voi että mä odotan että tuo meidän isäntä nyt suostuis siihen kolmoseen, kyllä se on jo pojilta (2ja3) kyselly mitä ne tykkäis vauvasta... vanhemmalla pojalla kamala vauvabuumi! Se kantaa kaverin nukkea ja hoitaa sitä, sitten se selittää että antais uuden vauvan leikkiä sen tärkeillä kilpikonna miekoilla :LOL: (niillä ei muuten saa pikkuveikkakaan leikkiä)


Mut ei auta, kyllä tätä painoa on saatava pois! jos ees 5kg sais lähtee!
 
Paljon onnea :heart:
Minulle kävi vähän samalla tavalla, kun ekaa kertaa pudotin painoani painonvartijoiden kirjekurssilla. Olin pudottanut 10kg, kun alkoi mättää, paino ei laskenut enää millään.. syy löytyi masusta =) olin tullut raskaaksi. Syyllinen on jo 5-vuotias.
 

Yhteistyössä