Terveet Hampaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja roosakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

roosakka

Uusi jäsen
14.10.2009
3
0
1
Törmäsin tällaiseen sivustoon kuin www.terveethampaat.fi

Ainakin itselleni palveluidea kolahti kohdalleen, sillä en tunnu sitten millään muistaa ostaa uusia hammasharjoja riittävän usein, vaikka käyn kaupassa jatkuvasti. Ne vain jostakin syystä aina unohtuvat. :'(

Ei kai se enää omilla hampaillani ole niinkään väliä, mutta lasten hampaista kuitenkin haluaisin pitää parempaa huolta. Joskus aivan säälittää, kun huomaa kuinka huonossa kunnossa heidänkin harjansa ovat ja kaikki johtuu vain omasta huonosta muistista!

Saapahan tällä ainakin vähän kiillotettua tummuvaa omaatuntoa! :)

Käy mammutti77 itse katsomassa tuosta osoitteesta. Palvelu on sen verran monipuolinen, ettei tässä varmaan kannata alkaa käymään sitä läpi. Selkeä se kuitenkin on, vaikka monipuolinen onkin. Toi Pikachun kommentti kuvaa sitä ehkäpä parhaiten: Kätevää!

tanks. näytti ihan hyvälle ja sai vielä laskulla oon skitso noitten verkkomaksujen kans ja yh:lla ei oo oo luottokortteja :'(

nyt sitten oottelen jerellle 8v spiderman harjaa (en tosin uskaltanu vielä kertua eittei oottavan aika uu liian pitkäksi) itellekin otin tuon golgaten softin vaikk just viime viikolla muistin ostaa uuven harjan. Näinhän se aina käy...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täähän ei ollut mainos vaan pelkkä käyttäjäkokemus, eikö totta! ;)
Jos viittasit minun kirjoitukseen, niin aivan käyttäjäkokemuksesta vain on kyse. Vaikka kyllähän tuota tietyllä tavalla mainostinkin kun ketjun avasin. Ajattelin vain, että kyllä kai tästä kelpaa kertoa kun ainakin itselleni tämä tällainen kuvio sopii paremmin kuin hyvin.
:)

näyttäs oleen nopeet toimitukset. tänään tui postilaatikkoon tuo Jeren paristoharja ja oikein spiderman kuvalla! kyllä oli pojalla suu messingillä kun avaspaketin (tuli melkein joulu mieleen) ja lähti heti pesemään hampaitaan :D . Toivottavasti ottaa tavaksi.

Just eilen ostin sähköhammasharjan ja vaihtopäät kaikille :D ihan citymarketista ostin eikä ollut kohtuuttoman kallistakaan. On se vaan niin eri pesutulos ku vertaa tavalliseen harjaan :)

Itsellä ollut paljon ongelmia aikoinaan hampaiden kanssa ja silloin ostin sähköharjan, mut se jäi erossa exälle vähän niinku vahingossa niin nyt vasta raaskin sit uuden hankkia.

Olen idean kehittäjän tyttö ja kiitos kaikista kommenteista ja jatkakaa tilauksia sillä minä ja isäni postitammene kahdestaan käsin niin että ne pysyvät kiinni!

Ps: En käy katsomassa tällä näitä kommentteja mutta jos haluat kysyä liity gosupermodeliin ja etsi malli jenny-5 ja kommentoi sillä se olen minä!?

?: jenny-5

Alkuperäinen kirjoittaja mammutti77:
näyttäs oleen nopeet toimitukset. tänään tui postilaatikkoon tuo Jeren paristoharja ja oikein spiderman kuvalla! kyllä oli pojalla suu messingillä kun avaspaketin (tuli melkein joulu mieleen) ja lähti heti pesemään hampaitaan :D . Toivottavasti ottaa tavaksi.

Kiitos kun kerrot pakkasin nii Spidermaneja aika paljon jopa ehkä teidän Jerelle!

Kannattaa ottaa huomioon, kun tuolta jotain tilaaa että kyseessä on vuosittain uusiutuva KESTOTILAUS. Toimitusehdoja ei toimiteta sähköpostissa, eikä niitä missään vaiheessa tarvitse erikseen hyväksyä.

Itse en ainakaan aio tilata tuolta mitään. Aika ovelaa myyntiä. Onko edes laillista?

Toimistusehtojen mukaan hintoja voidaan myös muutella koska tahansa.

"Palveluntarjoajalla on oikeus tilausjaksoittain muuttaa tuotteiden ja palvelun hintoja vastaamaan kulloistakin kustannustasoa. Hinnat tarkistetaan vuosittain 1.10. mennessä.
"

Yhteistyössä