Mulle hyvään syömiseen kuuluu monipuoliset raaka-aineet joista valmistetaan itse ruokaa, lisämaut yrteistä ja mausteista. Ravintoaineiltaan rikkaampaa ruokaa, vitamiinit ja hivenaineet mahdollisimman tehokkaasti safkasta eikä purkista, vehnähöttö minimiin, herkkuja kohtuudella (tumma suklaa on ihan taivaallista), aika kasvispainotteista syömistä, lihaa aika vähän, ei muutenkaan käytetä juuri lihavalmisteita, paljon marjoja ja hedelmiä ym. ym.
En mä mielestäni mitenkään erityisesti ruokahifistele. Ostan kyllä välillä jotain juttuja luomuna, esim. maidot ja jonkin verran rehuja. Siippa diggaa enemmän luomusta ja osaa muutenkin tehdä paljon parempia ja monipuolisempia safkoja kuin minä, joten sieltä yritän oppia koko ajan lisää
Itse tunnen hyvin selkeästi mistä elimistö erityisesti ei pidä. Pitkälle prosessoituja eineksiä ym. tulee syötyä todella harvoin, koska niistä vaan tulee paha olo. En myöskään halua tunkittaa punaista lihaa kummoisia määriä, koska en pidä erityisemmin mausta, enkä varsinkaan raskaasta olosta mikä siitä tulee. Nautin nykyään taas ruuanlaitosta ja hyvästä ruuasta, mikä taas kohottaa itsessään mielialaa. Toivon tartuttavani saman lapsilleni