Terveellistä ruokaa koko perheelle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyhjäpää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyhjäpää

Vieras
Kertokaas mulle jotain edullisia, mutta terveellisiä reseptejä joista tykkäisi koko perhe (poika 1,5v).

Mun pää lyö tyhjää ja pitäisi viikon lista tehdä..

Tänään tein esim, broilerinsuikaleita, täysjyväriisin ja parsakaalin kera uunissa, eli jotain tuon tapaista.

Keittoruuat ovat terveellisiä, edullisia ja helppo valmistaa esim. perunavihannespakastepusseista ja voi tehdä nakki, makkara, jauheliha, siskonmakkara, lohi tai muu kala ja monia muita versioita

mä teen pääasiassa kasvisruokaa ja se on sekä terveellistä että edullista -ja hyvää. Eli erilaisia patoja, keittoja, paistoksia,jne. Eilen esim tein kasviscurryn johon tuli porkkanaa, parsakaalia, maissia ja vihreitä linssejä sekä mausteet ja kookosmaito, tarjosin basmatiriisin kanssa.

Paljon tuoreita aineksia niin on terveellistä =)

Esimerkiksi kaalilaatikko, tomaattinen jauhelihakastike, karjanpaisti (porkkanaa, sipulia, lanttua/naurista), kalaa kukkakaaligratiinilla ja vihersalaattia, grillattuja sieniä/paprikoita/tomaatteja/kasvisvartaita ja pihviä.

Kaikkea perusruokia, mutta muistaa aina laittaa siihen myös jotain tuoretta mukaan niin on terveellistä ;)

Yhteistyössä