Terve!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IHMETTELIJÄ!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IHMETTELIJÄ!

Vieras
Lueskelin tässä ekaa kertaa näitä keskusteluja ja täytyy todeta,että voi luoja kuinka tyhmiä ihmisiä täällä on kirjottelemassa...joku kyselee pienen lapsen terveysasioita TÄÄLTÄ toinen kehuskelee juoneensa raskausaikana tietoisesti samat nimimerkit jauhaa täällä koko päivän aikana monet kerrat typeriä ongelmiaan ..VOI V.TTU! Onko vaikeeta olla lastenne kanssa tai vaikka SIIVOTA ne likaiset kotinne tai PESTÄ pyykkivuorenne mistä luin myös monen täällä valittavan..LAISKOJA ! tietokone on tärkeintä ..voi helkkari mitä äitejä!!!!!! Naurettavaa..mä oikeesti haluan teiltä vastauksia mitä hittoa te täällä notkutte??? MIKSI? mitä tästä saa?? Eikö teillä ole kavereita keiden kanssa puhua??? Varmasti täällä on myös muutama fiksukin lueskelemassa esim ,kun lapsi on nukkumassa ja jää aikaa kotitöistä,mutta suurinosa on laiskoja ja tyhmiä! JA salettiin raivoovat lapsilleen,kun häiritsevät äitien chattailua,YÖK!!!!!!!

[QUOTE="...";24460178]Itse rentoudun täällä tällä hetkellä. Olen paiskonut koko viikon kotitöitä. Hassu paikkahan tää on. :)[/QUOTE]
Kuulut siis niihin harvoihin fiksuihin:)

Minua ei palstalaisten laiskuus tai tyhmyys ärsytä, mutta heidän ilkeytensä on omaa luokkaansa. Olen satunnainen kävijä ja joka kerta kun hölmöyksissäni eksyn tänne, hyeenat on jonkun kimpussa.

Suuri osa palstalaisista varmaan etsii tukea omaan raskausaikaansa tai äitiyteensä. Helppo paikka löytää sitä. Toki löytyy näitäkin, jotka tuntuvat kehuskelevan omalla huonolla käytöksellään, huonoilla valinnoillaan tai typeryydellään. Mutta sen tyyppisiä ihmisiä löytyy jokaiselta keskustelupalstalta. Pyykki- tai tiskivuori voi välillä tuntua jokaisesta uuvuttavalta, ei hetkittäinen uupumus niiden edessä ole aina laiskuutta.

Kysyit, miksi itse notkun täällä. Juuri sen vertaistuen tähden. Omista tutuistani kukaan ei tällä hetkellä ole raskaana ja harva edes on kiinnostunut perheen perustamisesta. Suuri osa kavereista tuntuu jumiutuneen "hei me oltiin baarissa ja vedettiin perseet ja sitte mä iskin sieltä kuuman miehen"-juttuihin. Itseä ei jaksa kiinnostaa, haluan välillä höpötellä jostain muustakin. :)