Terve vaan kaikille :]

27.02.2012
394
0
16
Olen tällä palstalla pyörinyt enemmän ja vähemmän vuodesta 2004, välillä mulla oli ihan nimimerkki, mutta harvemmin sitä sitä sitten käytin kun totuin harmaana täällä roikkumaan ongelmineni :D

Nyt kuitenkin päätin kirjautua kun niin oivan nimimerkinkin keksin :D

Nimimerkkini kuvaa minua hyvin, olen todellakin arjesta selviytyjä.
Mun sisällä asuu boheemi yöeläjä jolla on toisinaan todella hankalaa kestää aamuherätyksiä, rajotuksia, aikatauluja ja arjen pyörittämistä....

Perheeseen kuulun minä, huumorintajuinen töissä käyvä laiska kotiorja joka valittaa kotitöistä mutta tykkää kuitenkin salaa tehdä niitä :xmas:
Minun lisäkseni työnarkomaani urheilufriikki mies ja koulutaipaleensa syksyllä aloittava poika. Sekä kaksi suurta hunttia, jotka ei ehtiny siihen järkijonoon ensimmäisten joukossa.... Koko korvaa puuttuvan älyn tässä tapauksessa :xmas:

Tässä lomaa vietellään lapsen kanssa lenssuisina ja laiskoina, että varmaan ainakin tän viikon pyörin täällä palstalla koko ajan :D

:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja ArjestaSelviytyjä;25755222:
No mut niinhän täällä muutkin tekee :D
Näiden 8 vuoden aikana oon ihan muutamaan provoon törmänny ja tarvii sanoo et ei mulla riitä mielikuvitus :D

Tekee joo mutta miksi? Mä en viitsisi kulutta mun aikaani provoomalla mahdollisimman ärsyttävään tapaan. Mä en tajua sitä pointtia?
Yks hyvä esimerkki on Björn-paskanjauhaja ja toinen venakko. Eihän sellaisia ihmisiä voi otta mitenkään tosissaan, ihan pellejä.
Mutta perusjuntit tarvitsee pellejä. Onhan se niinkin. :)

Miten vaan, mut laitan sut sit suoraan pelle-lokeroon, mikä tarkoittaa etten kommentoi sun juttuja, tai avaa ketjuja.

:wave: Heipä hei!

Sulla on mainio nikki! :) Tänään on vissiin joidenkin muroihin käyty pissimässä, kun niin kiukkuisia vastauksia olet saanut :headwall: Mutta sekaan vaan, tänne mahtuu boheemit ja muut :D

ps. mäkin tykkään hymiöistä ;) :D !! :stick: niille, jotka ei tykkää :whistle:

[QUOTE="Joopanoo";25755299]Ei herranjumala mikä vastaanotto :O Mun mielestä taas oli tosi hauska esittely, toivottavasti pysyt tällä palstalla iloa tuomassa :)[/QUOTE]

Jo vuodesta 2004. :) Että tervetuloa! :D

Joku tekee numeron ovislimastaan tai peräpukamistaan, niin ei tää nyt niin kamalaa voi olla et joku haluaa esitellä itsensä ja nimimerkkinsä :D
mua ainakin kiinnostaa ihmiset nimimerkkien takana :)
mä oon ihan mielelläni siellä pelle-lokerossa niin ei sitten tollaset känkkäränkät käy aukomassa mun ketjuja ja kommentoimassa mun huonoja juttuja :D

Muistaakaa taas että päiväkodit ja peruskoulut on lomilla, sen jotenkin huomaa aina näistä vastauksista!

Mullakin on musta nikki, tää just mut salasana ei pelaa.....hmmmm....dementiakotiin....

Tervetuloa mustaksi :) Minäkin käytän paljon hymiöitä, joten luonnollisestikaan en näe siinä mitään pahaa :D Ja minun tavaramerkki on varmaan sulkujen käyttäminen jokaisessa kommentissa minkä tänne kirjoitan (esimerkiksi näin :p )

[QUOTE="MiMeira";25755618]Muistaakaa taas että päiväkodit ja peruskoulut on lomilla, sen jotenkin huomaa aina näistä vastauksista!

Mullakin on musta nikki, tää just mut salasana ei pelaa.....hmmmm....dementiakotiin....[/QUOTE]

Niin tarkoitat että hoitajat ja opettajat on täällä viisastelemassa ja v*ttuilemassa vai..? :D

Moikkista. :wave:

Oot nähtävästi saanut heti perskärpäsiäkin. Kokeile josko nää auttaisi ongelmaan :D :
179293d1326772912-any-raid-gurus-here-raidtriple.gif

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
Alkuperäinen kirjoittaja ArjestaSelviytyjä;25755246:
Ei hyvä päivä. Taidan vetäytyä takas harmaaks, sillon mun mukaboheemiuteni ei oo ärsyttäny koskaan ketään. Eikä hymiöt :D

Älä vain sano täällä mitään noin hienoa sanaa, joka yleensä liitetään vähän toisenlaiseen ihmiseen kuin mitä täällä tykätään ajatella. Palstalla kävijät ovat ns. palstamammoja joista on boheemius kaukana. Sama kuin sanoisit, että olet kaunis. Ärsyyntyjien kuoro on valmis laulamaan.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä