Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mun mottoni on Istun taikka kävelen niin perä antaa sävelen!!!Ellu![]()
Tossa kuvassa ei näy sitä korkkia minkä oon just tulossa ruuvaamaan sun kärsimättömään anukseesi. Kyllä luulis, että veskiin asti jaksaa odotella.et onneks paheksu tuon pahemmin![]()
ai vähän niinQ tähän tyyliin?Tossa kuvassa ei näy sitä korkkia minkä oon just tulossa ruuvaamaan sun kärsimättömään anukseesi. Kyllä luulis, että veskiin asti jaksaa odotella.![]()
Just! Tai vähä niiq tähä tyylii:ai vähän niinQ tähän tyyliin?
![]()
![]()
Mä yritin ettiä tota gifsinäJust! Tai vähä niiq tähä tyylii:
Toi on jo vähän vanha juttu palstallakin.Mä yritin ettiä tota gifsinä![]()
![]()
Menit sitten sennii idean pöllimään
![]()
Ehä pöllinyToi on jo vähän vanha juttu palstallakin.
Ite pöllit!![]()
Pöllitpäs *heittää käet puuskaan*Ehä pölliny, väitelläänkö?
![]()
evvarmana pölliny *tömäyttää jalalla lattiaan nin että kiharat pölisee*Pöllitpäs *heittää käet puuskaan*
Sä vaan ajattelit laittaa sen, mutta mä olen tota linkittäny jo kauan ja viel giffinäki *näyttää kieltä*![]()
*spänx pepulle* kuules nyt senkin kikkarapää!evvarmana pölliny *tömäyttää jalalla lattiaan nin että kiharat pölisee*
Sä hävisit haahaa haahaa*näyttää paljasta pyllyä*
Ei kannata kauheesti spänkätä mun pepaa tai voit tarvita epekin happipulloja kohta kun turahtaa*spänx pepulle* kuules nyt senkin kikkarapää!
Mä siis niiq voitin kymmenen kertaa enempi eli ite hävisit!*pihisee mutta vilkuilee hädissään ympärilleen minne laittoi paperipussinsa*
*pökrää jo ihan suosiolla*Ei kannata kauheesti spänkätä mun pepaa tai voit tarvita epekin happipulloja kohta kun turahtaa![]()
*päästää hiljaisen leijan eli äänettömän tappajan ja katsoo kuinka Lispetti valuu hitaasti nilkkojen juureen* Ja kas näin voitetaan väittely![]()