terve löllykät

  • Viestiketjun aloittaja maarit
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
minä vaan mietin että miksi ap:n pitää niitä ukkomiehiä "käyttää". Eikös pääsisi paremmin pätemään tuoreemman tapauksen kanssa.
No tietysti jos on vihreä arvoiltaan ja arvostaa kierrätystä ja uusiokäyttöä
ei se saa ketään vapaita :) kato eläinkuviot on out
 
vieras
no hei Maarit pidä hauskaa AA-kupin nänneilläs jotka peität fylli-topparintsikoilla, mun ukkomies pysyy aina kotona koska kattelee mieluummin mun E-koon daisareita ja meillä on kotonakin ihan hauskaa ja hyviä sessioita ilman sun säälittävää: voisko joku panna mua ruikutusta
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
minä vaan mietin että miksi ap:n pitää niitä ukkomiehiä "käyttää". Eikös pääsisi paremmin pätemään tuoreemman tapauksen kanssa.
No tietysti jos on vihreä arvoiltaan ja arvostaa kierrätystä ja uusiokäyttöä

Tai sitten kukaan nuori ja vapaa ei häntä katso. Katsovat varmaan ennemmin jotain toista HOTTIA joka ei kulje leoparditopissa tissit ojossa. Ukkomiehet hakevat varmaan tylsää panoseuraa jotta kotona sitten taas luistaa paremmin.
 
vieras
Noi täpläkuviot on olleet ja menneet ja lantiohousut myös. Nyt pitää olla NAISELLISET korkeavyötäroiset pökät, ei mitään p-raon vilauttelu-jätkämalleja jotka litistää per..n olemattomaks. Vain yli-ikäiset leskimiehet voi kiinnostua tollasesta elähtäneestä tyrkystä ;o) Onneksi voin olla tyytyväinen itseeni ja pystyn pitämään mieheni tyytyväisenä, ei tartte hänen noin alas vajota että tommoseen aapeen kaltaiseen kajoais. Ties mitä ötökkää tartuttaa kanssaihmisiinsä? ....
 
Alkuperäinen kirjoittaja maarit:
ah ku ihanaa ku o perjantai. te mammaliinit voittekin sitte lökäreissänne katella telkkaa ja tsättäillä täällä ku mä lähen kireissä ja ihanissa beibe-vaatteissa baanalle ja saan taas yöseuraksi jonkun ihanan ukkomiehen. on niin ihanaa ku ne rassukat ei oo nähnyt tällasta kiinteetä ja kaunista naista vuosiin, ni ne on niiiiin ihanan villejä sit sängyssä.
no terppa vaan. menkääs ny rasvailee raskausarpianne.

Mut Maaritin rima ei ehk oo kovin korkeella kun ei tiukat vaatteet oikein toimi ku matalalennossa ja mieluummin vaakatasossa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja maarit:
ah ku ihanaa ku o perjantai. te mammaliinit voittekin sitte lökäreissänne katella telkkaa ja tsättäillä täällä ku mä lähen kireissä ja ihanissa beibe-vaatteissa baanalle ja saan taas yöseuraksi jonkun ihanan ukkomiehen. on niin ihanaa ku ne rassukat ei oo nähnyt tällasta kiinteetä ja kaunista naista vuosiin, ni ne on niiiiin ihanan villejä sit sängyssä.
no terppa vaan. menkääs ny rasvailee raskausarpianne.
Nimi se on tuollekin lajikkeelle keksitty...

 

Yhteistyössä