V
vierailija
Vieras
ISlamilainen valtio Irakissa ja Syyriassa.
No miksi esim ne suomalaiset on isis juttujen takia syyriassa vankilassa jos syyria on isisin kotimaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ISlamilainen valtio Irakissa ja Syyriassa.
Mä luulen että kyseessä on juoni, isis järjestön juoni että muilutetaan naiset ja lapset muualle maihin joissa he sitten käskystä aktivoituvat ja rupeavat tekemään iskuja. Se on juoni jolla isis leviää kuin rutto.
Juu kato kun ne on niin tyhmiä että suunnitelmat vähän kusi tuossaAi niinku et olis ollu vaikeampaa suomalaisten palata maahan siviileinä? Järkevämpää virua vankileirillä ensin ja tulla sitten..
Oikeesti?
Aika monta suomalaista on Suomessa vankilassa, vaikka Suomi on niiden kotimaa.No miksi esim ne suomalaiset on isis juttujen takia syyriassa vankilassa jos syyria on isisin kotimaa?
Juuri näin.Mä luulen että kyseessä on juoni, isis järjestön juoni että muilutetaan naiset ja lapset muualle maihin joissa he sitten käskystä aktivoituvat ja rupeavat tekemään iskuja. Se on juoni jolla isis leviää kuin rutto.
Aika monta suomalaista on Suomessa vankilassa, vaikka Suomi on niiden kotimaa.
Kuka määrittelee terroristijärjestön?
Viranomaiset eivät ymmärrä rooliaan tai suomenkieltä tai molempia?Kuka määrittelee järjestäytyneen rikollisuuden? Siihen kuuluminen on jo laitonta, joten oletan, että viranomaiset määrittelevät sen.
Mitä sinulle merkitsee sana "maanpetos"?Kuka määrittelee järjestäytyneen rikollisuuden? Siihen kuuluminen on jo laitonta, joten oletan, että viranomaiset määrittelevät sen.
mistä ne suunnitelmat näkee?Juu kato kun ne on niin tyhmiä että suunnitelmat vähän kusi tuossa![]()
Eihän siitä ollut kyse. Tunnuit olevan sellaisessa harhakuvitelmassa, että kotimaastatus suojelisi vankilalta, mutta näin ei ole.Suomalaiset ei ole vankilassa siksi et ovat suomen kansalaisia, vai ovatko?
Isis naiset taas ovat vankilassa koska kuuluvat isisiin, tai ainakin epäillään sitä.
No miksi esim ne suomalaiset on isis juttujen takia syyriassa vankilassa jos syyria on isisin kotimaa?
Ei kukaan ole väittänyt, että Syyria=isis.Ei ollut kotimaisuudesta kyse.
Itse sanoit syyrian olevan isisin kotimaa mut kas kummaa kun syyria pistääkin isis tyypit vankilaan. Ei siis taidakkaan olla ihan niin et syyria= isis.