Teroluteilla onnistuneet??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ilona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ilona

Vieras
Hei!
Onko teistä kellään kokemusta Teroluteista raskaaksitulossa? Olen juuri itse ottanut niitä yhden kuukauden, 10mg 2 tablettia kierron 16.pv alkaen 10 päivän ajan. Nyt kuukautiset alkoivat kp.33 :(( ei siis onnistanut.

Olis tosi ihana kuulla positiivisia ajatuksia Teroista, miten teillä on käynyt, ja kuinka nopeasti??? kiitos

Hei

Mulla on tosi epäsäännölliset kuukautiset ja sain gyneltä teroluteja, jotta menkat säännöllistyisivät ja voisin tulla raskaaksi. Menkat tulivat teroilla ajallaan, mutta raskaaksi ne eivät mua saaneet.

Menin ultraan gynellä ja selvisi että mulla on monirakkulaiset munasarjat, ne kuulemma hankaloittavat munasolujen irtoamista. Sain Clomifenia ja sitten tulinkin raskaaksi. Clomifen avittaa muniksia ovuloimaan.

Mikäli ovuloit normaalisti, voit terojen kanssa tulla raskaaksi, koska sitten saat hedelmöittymisen jälkeen tarvittavaa keltarauhaslisää, mikäli se kohdallasi on tarpeen. Mutta mikäli munasolut eivät jostain syystä pääse irtoamaan, ei terot sinua raskaaksi tee.

Nämä ovat minun käsityksiäni, jos joku tietää paremmin, please tell us!

Moi!

Itse sain terolutit yli vuoden yrityksen jälkeen syksyllä 04, kun kuukautiset kestivät kerrallaan n.3vkoa, sitten viikon tauko ja taas vuotoa... sitä ennen kokeilin jo cyclabileja 3kk eikä ainakaan ollut apua. Ensimmäisestä liuskasta ei ollut juuri apua, toisen liuskan jälkeen kuukautiset kestivät ""enää"" 12 päivää ja kolmannen liuskan jälkeen tein + testin jouluna. Eli ilmeisesti se kolmas tasoitti kiertoa tarpeeksi. Minulla lapsettomuuden syyksi epäiltiin ovuloimattomuutta, useissa ultrissa ei näkynyt kehittyvää munasolua, tikuilla ei löytynyt ovulaatiota eikä loppukierrossa ollut ultralla mitattuna tarpeeksi kohdun limakalvoa jäljellä, kun se siis vain vuosi koko ajan pois. On mahdollista että meillä tärppäsi siis ekasta ovulaatiosta pillereiden jälkeen... johon vaan valitettavasti meni n.1,5v.

Tsemppiä, terolut on ihan hyvä lääke vuotohäiriöihin! Ja plussaonnea!!!

(Kopioin muuten tän oman viestini tuolta sivulta 3, olin juuri vastannut jollekin toiselle asiaa pohtineelle, kantsii selailla noita vanhoja viestejä!)

Pupu ja pikkumies rv 38+2

Yhteistyössä