Terolut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

N

Vieras
Hei! Onko kukaan saanut apua Teroluteista epäsäännöllisiin kuukautisiin? Kuinka pitkään olette joutuneet niitä käyttämään? Miten pian kuukautisten pitäisi alkaa?? Ohjeen mukaan olen ottanut tabletin 10 pv ja jotain rusehtavaa sotkua on vain tullut,ei siis vielä kunnon vuotoa.(viimeisen tabun otin sunnuntaina) Lri ehdotti lisäksi clomeja,mutta niitä en vielä suostunut ottamaan....

Hei!
Minulla ei koskaan ole ollut normaaleja (min 60 kp) kiertoja. Terolutit ovat minulle auttaneet ja säännöllistäneet kuukautisia, mutta kun olen terot lopettanut, ovat loppuneet myös kuukautiset. Vuodot minulla alkaa aina kahden päivän kuluttua 10. tabletin ottamisesta. Aikoinaan (3v sitten) sain rinnalle clomit, söin niitä kaksi (terolut)kiertoa ja tulin raskaaksi. Nyt olisi haluja pikkukakkosen suhteen (yritetty jo 1,5v), mutta toistaiseksi ei ole terot+clomit auttaneet. Nyt on toinen clomikierto meneillään ja näinä päivinä pitäisi aloitella oviksen tikuttelua, siis jahtaamista =).

Moi! Oletko tehnyt raskaustestin? Mä sain gyneltä muös 10 päivän Terolut kuurin. Sitä ennen tarkasti etten ollut raskaana. Kuuri loppui, mutta vuotoa ei tullut ja kas, olinki ollut koko ajan raskaana. Nyt vain toivon ettei hormooneista ollut vauvalle vahinkoa.

Onneksi olkoon! Erittäin pätevä ja tunnettu suom gyne sanoi, että terot on niin miedot, ettei raskaudelle eikä sikiölle ole mitään haittaa niistä. Ole siis turvallisin mielin!

Mulla loppuu nyt varmaan huomenissa kolmas eli viimeinen terokierto. Mun piti käyttää niitä kp 15-24, jotta keho muistais, mitä niihin aikoihin pitää tehdä. Oli vähän imetyksen jäljiltä hakusessa. Mulla siis varmaan vähän erilailla tarkotettu toimimaan. Kun ovuloin kp18, niin menkat alkaa kp 29. Saapi nähdä, miten sitten ilman niitä. Venyyköhän ovulaatio kuinka pitkälle... :(

Hei!

Eka Terolut-kierto takana, kaksi edessä ennen seurantaa. Minulle terot määrättiin tasaamaan pitkiä kiertoja, popsin Terolutit kp 15-25. Nyt ekan kierron pituudeksi tuli 34, joskus on voinut olla 3 kk ilman menkkoja, et lupaavalta vaikuttaa. Lisäksi tunsin viimeisen Terolutin aikoihin kun rinnat kipeytivät ja vatsaa vihleksi. Tätä jatkui menkkojen alkuun asti. Ehkä siis kehoni oppii ovuloimaan..? Moniko on raskautunut pelkistä Teroluteista? En oikein itse usko, että pelkät terot mulle riittäisi...

Maria

Yhteistyössä