Terolut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lipatilli-76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lipatilli-76

Vieras
Haluaisin saada kommentteja teiltä, jotka olette syöneet Terolutteja eli missä vaiheessa aloitte niitä syömään ja voiko niiden aikana koittaa hankkiutua raskaaksi ihan normaalisti?

Itse lopetin pillerit syyskuun lopulla 13 vuoden syönnin jälkeen. Menkkoja ei ole sen jälkeen kuulunut. Keskustelin ennen pilleireiden pois jättämistä gyniksen kanssa vauvakuumeesta ja pillereiden pois jättämisestä. Lääkäri määräsi varalle Terolutteja, jos menkkoja ei ala kuulumaan. Nyt menkat 2 viikkoa myöhässä ja Terolutit pitäisi kuulemma aloittaa, kun menkat 5-6 viikkoa myöhässä. Sitten Terolutteja popsitaan 10 päivän ajan ja sitten menkkojen 15kp kohdalla taas uudelleen - mutta kuinka pitkään se jäi lääkäriltä mainitsematta. Tietääkö kukaan?

Mulla menee terot kp15-24, eli sen kymmenen päivää.
Näin ilmeisesti olis sullakin tarkoitus mennä. Mutta monenko kierron ajan, se sun täytyy kysäistä gyneltäsi jos ei kertonut.

Mä söin teroja ekan kolmen kierron satsin viime kevättalvella, kun kierrot alkoi ykskaks venymään. Ja aika vaikea yrittää raskautta kun kierrot huitelee pituudeltaan about 50pvää...

Nyt aloitin terot 3kk sitten uudelleen, gyne määräsi ne Clomifenin rinnalle kiertoa tasaamaan. Vauvaa siis ollaan yritetty 1v4kk, PCO (=monirakkulaiset munasarjat) tähän pitkään yritykseen syynä. Clomit sain ovulaation aikaansaamiseksi, kun luomuna en ovuloi kuin joskus harvoin.

Juu ja teroja käyttäessä voi ihan huoletta yrittää raskautta, Mutta tee ihmeessä ensin raskaustesti ennenkuin terot aloitat!!

Onnea matkaan! =)

Kiitos teille vastauksista! Helpotti heti, kun kuulee muilta kommentteja! Toivottavasti en joudu Terolutteja edes aloittamaan ja menkat tulis omalla painolla. Vielä ei tosin ole kuulunut. Testasin viikko sitten ja negatiivinen oli tulos. Eli raskaudesta ei ole kysymys.

Voinko tulla raskaaksi vaikka menkkoja ei kuulu? Eli voiko yksi kierto jäädä väliin ja seuraavalla kierrolla tulla ovis normaalisti?

Yhteistyössä