terolut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanna 74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sanna 74

Vieras
onko kuulolla ketään jolle terolut lääke olisi tehnyt karseita vuotohäiriöitä ja jatkuvaa tiputtelua? mä oon ihan hukassa kun pitäis vauvaa yrittää ja hormoonitoiminta vaan menee entistä hullummaksi.
mulla on jo 2:den viikon sisällä toiset kuukautiset menossa ja kauheet kivut alavatsassa. :/ huonolta näyttää toi vauvan saanti.

Moi. mulla sama vika. syöny teroluttia ja aina vain enemmän sekaiseksi menee.. oon syöny parin vuoden sisällä neljä 3kk.n kuuria teroluttia nyt menee viides eikä ennen oo ollu mitään hämminkiä mut nyt on. mistähän tääki johtuu? oon miettiny et oonko syöny liikaa noita samoja ettei ne enää vaikuta. ajattelin soittaa huomenna lääkäriajan koska en jaksa enää yrittää vauvaa kun ei menkat kaa oo järjestykses että edes vois olla jotain toivoa. Ollaan yritetty pikkukakkosta jo pian vuoden ja nyt alkaa toivo jo loppua.. mut tsemppiä sulle ja kannattaa kysyä lääkäriltä mistä moinen johtuu, ei siinä ainakaan mitään menetä. Vauvaonnea!

=) onpa helpottavaakuulla että edes yksi on samassa jamassa kuin mä. kaikilla tuntuu noi terolutit toimivan moitteettomasti. no mä soittelinkin lääkärille tänään ja se käski seuraavalla kierrolla tuplata annoksen. katsellaan kuin sitten käy. onnea teillekin yritykseen :hug:

Mä olen syönyt Teroluttia nyt 3 kertaa aina 10 päivää putkeen. Mutta ei ole ollut vuotohäiriöitä. Kun menkat on alkanut niin on ollut hieman kipeä vatsa ja pieniä kramppeja. Ei sen kummenpaa.

Tänään alkoi menkat ja kolmantena vuoto päivänä alan syömään Clomifeniä 2tabl/päivä ja viiden päivän aikana.
Pelottaa hieman sivuvaikutukset nyt kun syön Clomeja tuplana. Toivottavasti tehoaa tällä kerralla noi Clomit ja kehittyisi edes yksi munasolu. Mutta yritän olla positiivinen ja toivoa parasta:)

Onko täällä muita jotka syövät Clomeja?
PS. Mä meen Espanjaan lauantaina ja rentoudun ja toivon että Clomit vaikuttaa. Moikka!

Yhteistyössä