Terolut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RemppaEmppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

RemppaEmppa

Jäsen
28.01.2010
100
0
16
Siis, mulla on edelliset menkat alkaneet 11.11.2009. Olen tehnyt monta r-testiä, mutta kaikki negaa. R-testi tehtiin myös terveyskeskuksella pissasta, sekin nega. Lääkäri määräsi minulle pari viikkoa sitten terolutia, joka jälleen käynnistäisi menkat.

Mulla on ollu joskus aiemmin terolut säännöllisenä lääkityksenä kierron 15-25 päivä, koska menkat ei tullu ilman terolutia, mutta nyt menkat tuli reilun puoli vuotta ilman teroluteja.

No viime lauantaina otin viimeisen terolutin ja siltikään vielä ei menkkoja. Olkisiko nyt viisasta soitella lääkärille vai mitä kannattaisi tehdä?
Raskautta ollaan yritetty aktiivisesti ja parhaillaan odotetaan aikaa lapsettomuus polille.

On paha mieli siitä, kun kroppa ei toimi...

Voi, niin tutun kuuloista :( :hug: Itellä menkat alkoi sillon pari päivää terojen loppumisen jälkeen, mutta eräällä "tutulla" meni 7 tai 8 vrk ennen kuin vuoto alkoi. Odottele nyt ainakin ensi viikon alkuun, ja jollei vuoto siihen mennessä ole alkanut, tee r-testi, jos se on nega sitten soittoa lääkkeen määränneeseen lääkäriin / gynelle/ lääkäriasemalle / terveyskeskukseen.

Tsemppiä! Se on hermoja raastavaa kun kroppa ei toimi niinkuin pitäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiia:
Jos raskaustestejä on tehnyt jo monta ja verikokeellakin on varmistettu.Tuskinpa sitä raskaana on.

Ei mulla aole tehty r-testiä verestä. Ajattelin mä tehdä kotitestin vkonloppuna ja sitte jos se nega niin odotella vielä. Oon lähdössä ensi viikolla pienelle matkalle, että jos sieltä palaillessa sitte soittelis lääkäriin jos menkkoja ei edelleenkään kuulu.

Mulla on joskus kestänyt viikkokin viimeisestä terolutista, ennen kuin menkat on alkaneet. Epätodennäköistähän se on, että olisit raskaana, sillä tuskin olet ovuloinutkaan. Soittaisin lääkärille maanantaina, jos menkkoja ei olisi vielä silloin kuulunut.

Yhteistyössä