Terolut pv8, tiputtelee??Millon Clomit??

Heippa! APUA kaipailisin..
Elikkä, eka Terokierto menossa ja myös ekat Clomit pitäs alottaa. Mitä teen, ku eilen alko jo tiputteleen?! Lopetanko Terot ja ootan menkat, vai syönkö vielä 2 pvää ja ootan kunnon menkkoja, vai kuin??
(Ymmärtääköhän tosta nyt mittään?!) Yritin soittaa apua mua hoitavasta yksiköstä, mut hoitaja oli täys-tyhmä, eikä osannu ollenkaan auttaa!! En taho, et eka kierto menis pieleen.

Auttakaa viisaammat! KIITTI!
 
Älä hätäile :hug: Terolutit voi aiheuttaa tiputteluvuotoja/välivuotoja. Kannattaa syödä ne kaks pilleriä ja odottaa kunnon menkkoja. Sitten lasket ensimmäisen kunnon vuotopäivän kp1. Sulla ilmeisesti clomit on kp3 alkaen...

Mulla oli just nyt ihan sama juttu, alko tiputteleen ku oli vielä pari päivää teroluteja jäljellä, mutta vasta kun olin pillerit lopettanu ni alko kunnon menkat. Eli ihan omien kokemusten perusteella nyt neuvon, en ole lääkäri!

Tsemppiä kovasti B)
 
KIITTI vastauksesta pilvilinna!! Mulle määrätty Clomit kp 5.-9. Pelkään vaan, et kierto menee ihan sekasin nyt, ku yritän periaatteessa estää Teroilla menkkojen alkamisen. Ku nyt ne olis alkanu viime kuun mukkaan täsmälleen ajallaan (kierrot aivan sekasin). EN TIIÄ! Ku Mitäs nyt?- linkkiin laitoin eilen kysymyksen aiheesta, meinas toiset, et pitäs lopettaa Terot..tiiä nyt sitte! :/ Kuinkahan tarkkaam päivät pitäs mennä oikeen Clomien kans?! Auttaako ne ollenkaan, jos päivät menee väärin?!
ON NÄMÄ LIIKA MONIMUTKASIA ASIOITA!! :'(
 
Niin se varmaan on vähän eri juttu eri ihmisillä. Minkä takia sä söit teroja? Niitäkin määrätään tietääkseni vähän eri asioihin. Mulla määrättiin pitkiin kiertoihin, että menkat alkais, mutta joillain liian lyhyihin kiertoihin. Mikäli sulla on jälkimmäinen syynä ni sitte ainakin järjen mukaan pitäs varmaan syödä ne pillerit loppuun.

Kyllä mä uskon että ne pillerit auttaa vaikka menisikin yksi päivä vähän väärin, mulle ne on määrätty kp3-7. Mutta jos sulla alkaa nyt kunnon vuoto, voit sen varmaan laskea kp1 vaikka söisitkin teroja. Eihän ne kuitenkaan mene päällekkäin clomien kanssa. Onko sulla muuten mahdollisuutta olla raskaana?

Mut kyllä nää on monimutkasia juttuja. Ota vaan ihan rauhallisesti. Onhan sulla ultra varattuna, missä sitten selviää clomien teho?
 
Mä aloin syyä Teroja epäsäännöllisiin kuukautisiin; tiputtelua kestää n.3vkoa, jonka aikana yhtenä pvänä vähä runsaampi vuoto..eli mulla ei käytännössä oo kuukautisia ollenkaan. Ja nyt yksityinen lääkäri piti varmana, etten ovuloi ollenkaan. Näin mäki kyl uskon.

Raskaana en oo, sen tiiän varmaks.

Ja tuo sun kysymä ultrajuttu mua vaivaa..mulle määrättiin vaan labrakoe kp22, EI ultraa!! Mietin, olisko hyvä sit kysyä tota ultraa?! Mitäköhän se maksaa, on varmaan melko kallis!?
Mullon torstaille soittoaika hoitavalle lääkärille, jos sillon kysäsis totaki asiaa.
Mä siis nyt otin tänään Teron ja keskiviikkonahan otanki jo viimesen. JÄNNITTÄÄ EKA CLOMIKIERTO!! ;)

Kiitti, ku vastasit! Hankala uutena tulla kirjotteleen. :)
 
Eipä kestä! Mitäs lääkäri sulle sano?

Ultran hinta vähän vaihtelee. Käyn yksityisellä aina ovulaatiota ennen ja se maksaa yhteensä n.60? (siitä lääkärin palkkiota suurin osa) Eli jos lääkärillä menee pidempään, niin voi maksaa enemmänki. Se ultra on hyvä siinä mielessä että varmasti nähdään minkä kokoisia follikkeleita siellä kasvaa ja kuinka monta. Enemmän kuin yksi ei ole suotavaa monisikiöraskauden vuoksi. Kaksoset ei mua kyllä haittais, mut sitä enempi vois olla aika hankalaa. Mut aika monella muullakin on asia tutkittu vaan verikokeella, mutta mun gyne uskoi että ultra on varmempi tapa.

Tsemppiä vaan sulle ja tule ihmeessä kirjottelemaan tonne Apuja tarvitseviin vauvakuumeilijoihin Siellä on tosi monet just alottanu clomit :wave:
 
Moi. Lääkäri tosiaan torstaina soitteli (ryökäle tietty sillon soitti, ku olin kaupassa..). Vaihetaan Terot toiseen valmisteeseen. Oon syöny Teroja aiemminki ja melko huonolla menestyksellä. En saanu sillonkaan kiertoa kuntoon niillä. Ai niin, vähä taaksepäin..soitin keskiviikkona taas hoitajalle ja nyt se (oli eri, ku viimeks) käski lopettaa Terot, koska niitä syyään ainoastaan siks, et saahaan kuukautiset alkaan. Otin viimesen Teron siis tiistaina.
Clomeja en nyt sitte saanu täs kuussa alotettua.

Ei tuo sun mainitsema hinta nyt kovin hirveeltä kuulosta ja TÄRKEÄ asia, johon ne menee. Täytyy ultrasta vielä keskustella lääkärin kans. Ens viikon keskiviikkona on aika kunnallisen puolelle samoista asioista, katon mitä siellä tuumataan ja saisko lähetettä eemmäs.

Oon käynykki kurkkimassa Apuja tarkkevia kuumeilijoita, en oo vaan vielä tohtinu kirjotella sinne. :)
Hyvä mieli tästä kyllä tulee, ku saa jollekki samoja asioita läpikäyvälle kirjotella!
:wave:
 
Unohin kertoa, että tiputtelu siis jatkuu edelleen..ei puhettakaan menkoista! :| Siks lääkäri päätti vaihtaa Terot johonki tehokkaampaan valmisteeseen. (En oo vielä hakenu apteekista.)
 

Yhteistyössä