Terolut kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras

Kertokaas terolutia käyttäneet? Onko ollut hyötyä?

Te jotka yrittäneet myös lasta, oliko terolutista apua ja kuinka nopeasti tulit raskaaksi?

Taitaa olla huhupuhetta, että kaksosraskaus mahdollisuus kasvaa?

Kaikki tieto kokemattomalle tärkeä :)
ITse tänään saanut kyseisen kuurin kun menkat myöhässä jo 11 päivää enkä ole raskaana...

Mulla siis vain ihan pieni kuuri.. Ensin viikon, jonka jälkeen menkkojen pitäisi alkaa, ja sitten syön vielä kp 16-25 ja täts it! Mulla on aina ollut tasainen kierto mutta nyt ekaa kertaa jostain syystä menkat viivästyy... Siitä syystä siis kyseinen kuuri.

miulla oli terolut kuuri kesällä- 91, poisjääneiden menkkojen takia ja sitten kun otettiin vielä muita kokeita ja pään magneettikuvaus niin löydettiin makroadenooma aivoista... =turvonnut solupallukka joka erittää liikaa maitohormonia ja siihen sain lääkityksen ...ja sitten marraskuussa -93 tein ensimmäisen positiivisen raskaustestin... :heart:

Teroluteilla ei ole snänsä mitään hedelmällisyyttä kohottavaa ominaisuutta, vaan sillä tasataan kk-kiertoa, tai jos kk jääny pois syystä tai toisesta, niin niillä saadaan vuoto aikaiseksi.
Minä söin 3 kiertoa terolut+clomifen-lääkkeitä, teruluteja kiertopäivinä 15.-24. kk-kierron lyhentämiseksi.

Mulla on noista ollut apua raskaaksi tulemiseen, mutta myös clomifen auttoi. Nämä lääkkeet auttavat eri asioihin. >Ilmeisesti, aapee, olet saanut reseptin gyneltä, joten luota hänen arviointikykyynsä ja lopeta pähkäily. Kyllä se siitä! Onnea!

Yhteistyössä