Terolut ja vuodon määrä !?!

Eli ensimmäinen terokuuri takana ja yllätyin ( negatiivisesti) kun menkat olivat todella runsaat. Runsaat mulla on jo aina pillereiden jätön jälkeen ( vuoden), mutta pienessä mielessäni kuvittelin että nämä ko. lääkkeet hillitsisivät vuotoa tai eivät ainakaan lisäisi sitä. Viimesen pillerin otin to ja menkat alkoivatkin jo sunnuntaina eli kaks päivää vikan jälkeen, se oli mukava juttu. Minkälaisia kokemuksia teillä on terojen aikaisista menkoista? Kaikki kokemukset otetaan kiitollisina vastaan.

Ps. Otin myös tänään ihka ensimmäisen clomin kp 3 menossa siis... =)
 
Mulla myös Terolutit lisää vuotoa.Omat kuukautiset jotka tulee n.kerran vuodessa on niukat ja Terolutin kera vuodan runsaasti ja monta päivää (n.7 päivää ) .Eli kuvittelisin että se on ihan normaalia.Joskos se terolut lisää sitä limakalvoa sen verran että on enemmin mitä tulee poiskin? :/
 
Toivotaan näin! Mulla nyt kp 4 menossa ja edelleen vuotaa runsaasti. Ennen mulla oli sellaset 2 runsasta vuotopäivää jonka jälkeen saattoi tiputella aina kymmenenteen kiertopäivään asti... tiputtelu vissiin pitäisi näiden lääkkeiden myötä jäädä pois. Mulla johtunee tiputtelu liian ohuesta limakalvosta..
 
terve :wave:
Minä söin viime kirrossa teroja ja menkat oli paljon niukemmat..normisti vuodan ku seula ja kestää 7pv.Nyt selvisin 5päivällä ja ei vuoto edes ollut niin kovaa kuin yleensä..olen myös luullut että terot lisäsi vuotoo..mutta näin minulla.
 
Keltarauhashormonihan vain kypsyttää ja häätää pois kohdun limakalvon, ei kasvata sitä.
Riippuu ihan estrogeenin määrästä millainen vuoto on. Niukka vuoto tarkoittaa, ettei kohdun limakalvo ole kasvanut kunnolla.
Eli mitä runsaampi vuoto, sitä paksumpi kohdun limakalvo on ollut.

Joskus kai tosin saattaa olla, että kun alkaa käyttämään keltarauhashormonia, myös estrogeenin tuotanto aktivoituu ja silloin vuotoa on enemmänkin? Mutta tosiaan, Terot ei kasvata limakalvoa.
 

Yhteistyössä