Tero voittoon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hihhuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Hei ihan tosi, siis eikö kukaan muu muista millainen Anniina oli vielä kun Ade ja muut oli talossa?
Kaikkea muuta kun herttainen höpsö, kun tää haukkujaporukka hajos ni sitten oltiin niin kilttejä kaikille ja oikein hyväsydämmisiä!
Kaiken lisäksi mä olen satavarma et se teeskenetelee tota ylimaalista typeryyttään, kuitenkin kyllä ylioppilaaksi lukenut ihminen jotain maailmasta tietää, ehkä edes sen koska Suomessa on sota ollut.

Mua vaan ällöttää tollainen teeskentely, mun tekee pahaa katsoa koko bb:tä enkä ole kyl pahemmin enää katsonutkaan.

Johan on aito itsensä, alusta asti sanonut että tuli pelaamaan ja on vähän mikä on mutta ei tollainen teeskentelevä ihminen.
Ja kyllä voittajan on oltava sellainen joka on alusta asti talossa ollut.

oon täysin samaa mieltä.

Tero voittoon siksi että on ainut oma itsensä.Johan on saanut jo riittävästi.Anniina taas ei käsittääkseni ole kaikkein fiksuimmasta päästä...Jarmo on toinen ehdokkaani voittoon

Alkuperäinen kirjoittaja Hihhuli:
Tero voittoon siksi että on ainut oma itsensä.Johan on saanut jo riittävästi.Anniina taas ei käsittääkseni ole kaikkein fiksuimmasta päästä...Jarmo on toinen ehdokkaani voittoon

Oma itsensä! Mies on kiero kuin korkkiruuvi. Ja mistä yleensä tiedät, onko joku oma itsensä tuolla. Tunnetko?

Yhteistyössä