M
millipilli
Vieras
... tässäpä teillekin illan viimeinen biisi :heart: :heart: http://www.youtube.com/watch?v=p5Rj2Y0rFUo
Vauvakin tykkäs
Vauvakin tykkäs
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Kiitos!
Meidänkin pitäisi mennä joskus.
Mieheni on suuri Dave-fani, ja tuota kappaletta hän soitti minulle suhteemme alkuaikoina todella usein.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Pitää kyllä mennä seuraavalle keikalle heti kun se vain on mahdollista.
Minua harmittaa, kun en koskaan tullut menneeksi Juicen keikalle, ja nyt se on sitten myöhäistä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en tykkää Davesta.Ikinä en oo tykänny..kauhee se laulu jossa se laulaa jotain et puhelinlasku on sun on sun.. tai jotain sellaista.. Menee samaan kastiin kuin joku Kari PeitsamoMut makunsa kullakin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en tykkää Davesta.Ikinä en oo tykänny..kauhee se laulu jossa se laulaa jotain et puhelinlasku on sun on sun.. tai jotain sellaista.. Menee samaan kastiin kuin joku Kari PeitsamoMut makunsa kullakin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en tykkää Davesta.Ikinä en oo tykänny..kauhee se laulu jossa se laulaa jotain et puhelinlasku on sun on sun.. tai jotain sellaista.. Menee samaan kastiin kuin joku Kari PeitsamoMut makunsa kullakin
![]()
Peitsamo oli muuten kanssa ihan loistava kun kesällä näin livenäehkä mä olen vaan outo
![]()