Terkut Daven keikalta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Kiitos!
Meidänkin pitäisi mennä joskus.
Mieheni on suuri Dave-fani, ja tuota kappaletta hän soitti minulle suhteemme alkuaikoina todella usein.

Ja hitsi kun kuulosti livenä ihan just niin hyvältä kuin levylläkin :heart: :heart: mä oon ihan fiiliksissä loppuillan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Pitää kyllä mennä seuraavalle keikalle heti kun se vain on mahdollista.
Minua harmittaa, kun en koskaan tullut menneeksi Juicen keikalle, ja nyt se on sitten myöhäistä.

sepä se. Itse haluaisin mennä katsomaan Eagelsin keikkaa, mutta liput on mielestäni aika kalliit.

Mä en tykkää Davesta.Ikinä en oo tykänny..kauhee se laulu jossa se laulaa jotain et puhelinlasku on sun on sun.. tai jotain sellaista.. Menee samaan kastiin kuin joku Kari Peitsamo :( Mut makunsa kullakin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en tykkää Davesta.Ikinä en oo tykänny..kauhee se laulu jossa se laulaa jotain et puhelinlasku on sun on sun.. tai jotain sellaista.. Menee samaan kastiin kuin joku Kari Peitsamo :( Mut makunsa kullakin :)

Peitsamo oli muuten kanssa ihan loistava kun kesällä näin livenä :D ehkä mä olen vaan outo :D

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Peitsamo oli muuten kanssa ihan loistava kun kesällä näin livenä :D ehkä mä olen vaan outo :D

Olkaamme siis outoja yhdessä :xmas:

Yhteistyössä