Terkkuja Tallinnasta!

ihan kahdestaan ollaan =)
tulin palstalle kun odotellaan että jalat palutuu,oltiin koko aamupäivä pihalla :D

annabell
ollaan Virussa,pääsee helposti kaikkialle..otettiin deluxe-huone kun sai vähän halvemalla :saint:
(mies on täällä ekaa kertaa ja sokaistu viinan halvasta hinnasta,hyvä ettei tyhjentäny priman viinahyllyä :LOL: )
 
piritta
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Mäkin haluan Tallinaan,toivottavasti pääsen kevällä:(
Miten joku voi haluata Tallinaan?Mikä siellä kiehtoo?Olen kaksi krataa työmatkalla käynyt, enkä kokenut kummoiseksi paikaksi-oli ihna mukavia historiallisia nähtävyyksia ja aivan laadukkaita pikku kauppoja, mutta ei kummoinen paikka palata ,ihan omalla ajalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja piritta:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Mäkin haluan Tallinaan,toivottavasti pääsen kevällä:(
Miten joku voi haluata Tallinaan?Mikä siellä kiehtoo?Olen kaksi krataa työmatkalla käynyt, enkä kokenut kummoiseksi paikaksi-oli ihna mukavia historiallisia nähtävyyksia ja aivan laadukkaita pikku kauppoja, mutta ei kummoinen paikka palata ,ihan omalla ajalla.
niin no,annabel on täältä kotosin..
 
piritta
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja piritta:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Mäkin haluan Tallinaan,toivottavasti pääsen kevällä:(
Miten joku voi haluata Tallinaan?Mikä siellä kiehtoo?Olen kaksi krataa työmatkalla käynyt, enkä kokenut kummoiseksi paikaksi-oli ihna mukavia historiallisia nähtävyyksia ja aivan laadukkaita pikku kauppoja, mutta ei kummoinen paikka palata ,ihan omalla ajalla.
niin no,annabel on täältä kotosin..
Ok-nyt ymmärsin!Vierailijana en näe Tallinaa kovin ihmeellisenä paikkana.
 

Yhteistyössä