Terkka laitto munt verikokeisiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
syöt rautatabletteja?

No mä kyl sanoin et en ota jokapäivä rautaa ku muutenki hidas suolentoiminta mut ostin nyt levolac merkkistä "juomaa" joten kait otan tästälähin 2 tabua. Eli en ole ahkerasti syönyt rautaa ku vatsa menee kovaksi.

tuskin on mitään hätää! Mulla on ollu kaikissa kolmessa raskaudessa hb siinä sadan molemminpuoli eikä terkke siitä le muuta sanonut kun vaan kehottanut rautaa syömää, vaikka ei siitä ihmeellistä apua ole ollut... (kuopuksen synnytyksen jälkeen mulla oli hb 87 vaikka en edes menettänyt verta synnytyksessä :/ )...
Alhainen hb vähentää veren happipitoisuutta...

Joo munkin piti käydä esikoiselta verikokeessa kun oli hb maytala, oli muistaakseni heti ekalla neuvolakerralla 106 (mulla on aina matala hb, samoin kaikilla suvun naisilla...) ja hipoi sataa eikä rautatabletit oikeen alkaneet vaikuttaa. kai ne kattoo näkyykö mitään syytä sille matalalle hb.lle...

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Joo munkin piti käydä esikoiselta verikokeessa kun oli hb maytala, oli muistaakseni heti ekalla neuvolakerralla 106 (mulla on aina matala hb, samoin kaikilla suvun naisilla...) ja hipoi sataa eikä rautatabletit oikeen alkaneet vaikuttaa. kai ne kattoo näkyykö mitään syytä sille matalalle hb.lle...

Niin just. No toivotaan ettei mitään olisi. Kiitti kaikille vastauksista!
:)

Minulla oli myös raskausaikana hb todella matala..Huonoimmillaan hb.85.Paljon otettiin verikokeita, mutta mitään syytä ei löytynyt.Kolme viikkoa synnytyksestä mitattiin niin olihb.134..

Yhteistyössä