Terhi Kokkonen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Dita
dita-von-teese-picture-6.jpg

Terhi
okl.bl_doc.download

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minä olen aina pitänyt Terhi Kokkosen äänestä ja musiikista. Etenkin Ultra Bran aikoihin.

Samoin, tosin Vuokko oli myös merkittävä laulaja yhtyeessä. Eikä kummankaan rinnat vaikuttaneet siihen, että ostin levyt =)

Olen täysin samaa mieltä kanssasi!

Alkuperäinen kirjoittaja terhi:
Terhi on munkin idoli, mielettömän hyvännäköinen ja hoikka, luonnonkaunis ja ihana ääni, lahjakas. Taitaa kateelliset puhua.

No ei vain ole mun mielestä maailman kaunein, ihan nätti kyllä. Mun mielestä huomattavasti kauniimpia ovat esim. jo mainittu Dita sekä Catherine Zeta Jones, Salma Hayek, Jessica Alba.

Tuossa mustahiuksissessa naisessa ei taidaolla mitäänaitoa. Hiukset värjätty, samoin huulet, silmille tehty kajalilla ja ripsvärillä aikka mitä puhumattakaan puuterin jam eikkivoiteen määrästä

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Nojoo:
Tuossa mustahiuksissessa naisessa ei taidaolla mitäänaitoa. Hiukset värjätty, samoin huulet, silmille tehty kajalilla ja ripsvärillä aikka mitä puhumattakaan puuterin jam eikkivoiteen määrästä

On sillä aidot tissit :D

On mullakin aidot tissit, mutta värjätyt hiukset. :xmas: B)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Terhi on munkin idoli, mielettömän hyvännäköinen ja hoikka, luonnonkaunis ja ihana ääni, lahjakas. Taitaa kateelliset puhua.

No ei vain ole mun mielestä maailman kaunein, ihan nätti kyllä. Mun mielestä huomattavasti kauniimpia ovat esim. jo mainittu Dita sekä Catherine Zeta Jones, Salma Hayek, Jessica Alba.

100% peesi tähän

Tuo Marilyn Mansonin exähän on meikattu aina ja todella räikeästi. Vaikea kuvitella ilman noita tekoripsiä ja hirveetä maskia. Jos tuo naama olisi meikittä, niin tuskinpa olisi mitenkään erityisen hemaiseva...
En muutenkaan tykkää tuollaisesta teennäisestä naistyypistä, luonnollinen, hoikka jne. on enemmän mun mieleen.

Miksiköhän se Terhi erosi siitä Joelista.... Olivat söpö pari. Ja minua ihmetyttää, kun haastatteluissa ainakin Terhi on sanonut erosta, että onneksi jäi edes ystävyys...

[quote="fanta"

Kiitos, miksi häntä tässä häntä Terhiin verrataan?[/quote]

Häntä verrataan häntä kai häntä siksi että häntä joku sanoi häntä kauniimmaksi häntä kuin terhi häntä kokkonen.

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Kertokaa minulle kuka tuo Dita on =)

Maailman upein Burlesque-esiintyjä, Marilyn Mansonin ex-vaimo ym. tässä vielä Wikin tiedot:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Dita_Von_Teese

Kiitos, miksi häntä tässä häntä Terhiin verrataan?

KUn joku mainitsi, et terhi on naisellisin nainen, niin kerroimpa, et tuo vetää kyllä vertoja, et on paljon naisellisempi kuin terhi.

Alkuperäinen kirjoittaja Häntäheikki:
[quote="fanta"

Kiitos, miksi häntä tässä häntä Terhiin verrataan?

Häntä verrataan häntä kai häntä siksi että häntä joku sanoi häntä kauniimmaksi häntä kuin terhi häntä kokkonen.[/quote]

Hih :D Eiku oikeasti =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

100% peesi tähän

Pitää lisätä vielä Halle Berry ja jo edesmennyt Vivien Leigh eli Scarlettin näyttelijä Tuulen viemässä.

Yhteistyössä