Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Minä olen aina pitänyt Terhi Kokkosen äänestä ja musiikista. Etenkin Ultra Bran aikoihin.
Samoin, tosin Vuokko oli myös merkittävä laulaja yhtyeessä. Eikä kummankaan rinnat vaikuttaneet siihen, että ostin levyt =)
Alkuperäinen kirjoittaja terhi:Terhi on munkin idoli, mielettömän hyvännäköinen ja hoikka, luonnonkaunis ja ihana ääni, lahjakas. Taitaa kateelliset puhua.
Alkuperäinen kirjoittaja Nojoo:Tuossa mustahiuksissessa naisessa ei taidaolla mitäänaitoa. Hiukset värjätty, samoin huulet, silmille tehty kajalilla ja ripsvärillä aikka mitä puhumattakaan puuterin jam eikkivoiteen määrästä
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja Nojoo:Tuossa mustahiuksissessa naisessa ei taidaolla mitäänaitoa. Hiukset värjätty, samoin huulet, silmille tehty kajalilla ja ripsvärillä aikka mitä puhumattakaan puuterin jam eikkivoiteen määrästä
On sillä aidot tissit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja terhi:Terhi on munkin idoli, mielettömän hyvännäköinen ja hoikka, luonnonkaunis ja ihana ääni, lahjakas. Taitaa kateelliset puhua.
No ei vain ole mun mielestä maailman kaunein, ihan nätti kyllä. Mun mielestä huomattavasti kauniimpia ovat esim. jo mainittu Dita sekä Catherine Zeta Jones, Salma Hayek, Jessica Alba.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Kertokaa minulle kuka tuo Dita on =)
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Kertokaa minulle kuka tuo Dita on =)
Maailman upein Burlesque-esiintyjä, Marilyn Mansonin ex-vaimo ym. tässä vielä Wikin tiedot:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Dita_Von_Teese
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Kertokaa minulle kuka tuo Dita on =)
Maailman upein Burlesque-esiintyjä, Marilyn Mansonin ex-vaimo ym. tässä vielä Wikin tiedot:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Dita_Von_Teese
Kiitos, miksi häntä tässä häntä Terhiin verrataan?
Alkuperäinen kirjoittaja Häntäheikki:[quote="fanta"
Kiitos, miksi häntä tässä häntä Terhiin verrataan?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja terhi:Terhi on munkin idoli, mielettömän hyvännäköinen ja hoikka, luonnonkaunis ja ihana ääni, lahjakas. Taitaa kateelliset puhua.
No ei vain ole mun mielestä maailman kaunein, ihan nätti kyllä. Mun mielestä huomattavasti kauniimpia ovat esim. jo mainittu Dita sekä Catherine Zeta Jones, Salma Hayek, Jessica Alba.
100% peesi tähän
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Nainen joka on enemmän mun makuun.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ei ruskealle:Minä en pidä ruskeista silmistä naisilla, jotenkin tuhruiset.