Terhi ja tantra

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tantraerotiikassa ja -seksissä keskeistä on se, että mies asettaa ehdottomalle etusijalle naisen tarpeet ja hänen nautintonsa. Kun tämä onnistuu, myös mies kokee suunnattomia nautintoja, kun kumpikin saa.

Soitin Terhille: ”Voinko tulla tänään luoksesi?” Hän vastasi: ”Totta kai voit! Odotan sinua.”
Vaikka tämä ei ollut videopuhelu, kuulin äänensävystä ja näin ajatuksissani hänen silmiensä loistavan, kun hän sanoi sen. Samalla tavoin kuin omat silmäni loistivat kaiken sen odotuksessa mitä oli tulossa.

Terhi on todella seksuaalinen nainen. Voisi kuvitella, että hän on ollut sellainen aina, mutta kertomansa mukaan Terhi tuli todella sinuiksi oman seksuaalisuutensa kanssa vasta noin 40-vuotiaana, niihin aikoihin kuin tutustui minuun. Kohtasimme ensi kerran lomamatkalla Thaimaassa ja osallistuimme siellä yhdessä myös seksuaalivoimistelun kurssille. Siellä opetettiin lähinnä erilaisia asentoja ja yhdynnän gymnastiikkaa, mutta syvällisempää oppia olemme saaneet osallistumalla muutamille muille naimakursseille Suomessa ja ulkomailla, viimeksi tantraseksin kurssille.

Uskoakseni Terhin lisäksi useimmat muutkin naiset voisivat halutessaan ratkaisevasti parantaa seksuaalielämänsä laatua ja tyydyttävyyttä, nauttia valtavasti ja parantaa samalla koko elämänsä laatua. Kaiken avain on kolme asiaa: Harjoittelu, harjoittelu ja harjoittelu. Terhi on harjoitellut todella paljon ensikohtaamisemme jälkeen, yhdessä minun kanssani ja myös yksin. Ja harjoittelu on myös itse toiminnan tarkoitus ja päämäärä, myös se on valtavan nautinnollista. Vaikka töidemme takia asumme eri paikkakunnilla, vietämme yön yhdynnässä aina kun mahdollista.

Tantra-yhdyntään valmistautuminen aloitetaan mieluummin jo useita tunteja ennen suunniteltua ajankohtaa, myös sanallisesti. En esimerkiksi koskaan jätä kertomatta Terhille kuinka ihana nainen hän on. Kun oikea hetki koittaa, riisutaan vaatteet, käydään nopeasti suihkussa ja siirrytään sänkyyn, jossa alkavat varsinaiset esileikit. Tällä kertaa ei ollut paljoa riisuttavaakaan, koska kesän helteellä Terhillä oli yllään vain bikinit ja minulla niukat, kireät sex-uimahousut.

Riisuuduttuaan Terhi ojentautui sängylle koko 183 sentin pituuteensa ja hymyili kutsuvasti alastomassa loistossaan, tuuhea musta karvakolmio hohtaen illan hämärässä valossa. Hän kuiskasi:

  • Tule jo tänne sänkyyn! En jaksa odottaa …

Tuota kehotusta ei voinut vastustaa. Seurasin Terhiä sänkyyn, painauduin häntä vasten ja aloitimme kauan kestävät alastomat hyväilyt. Erossa oltujen päivien jälkeen tuntui ihanalta tuntea Terhin alastomat reidet omiani vasten, hänen ihonsa tuoksu, hänen muotonsa, upeat rinnat joita hyväilin, hänen makeat huulensa joita suutelin lakkaamatta.

Esileikin kuluessa Terhi jo ehdotti varsinaisen yhdynnän aloittamista, mutta minä viivytin aloitusta kiihottaakseen häntä aina vain lisää. Lopulta Terhin halu oli niin kiihkeä, että mikään mahti ei enää olisi voinut estää yhtymistämme.

Tantra-yhdyntä suoritetaan jossakin erityisistä tantra-asennoista. Tällä kertaa valitsimme asennon, jossa Terhi istui hajareisin sylissäni kasvot kasvojani päin. Silloin voin yhdynnässä myös suudella Terhiä ja hyväillä lisäksi hänen upeita isoja rintojaan, lisäten entisestään hänen nautintojaan.

Sukupuoliyhdyntää voidaan pitää myös taide-elämyksenä, palvoin sen aikana Terhin upeaa, täysin alastonta vartaloa kuin kauneinta taideteosta.

Tantranainnissa ei suosita nopeaa jyskytystä, vaan lykkely tapahtuu hitaasti ja nautiskellen. Toisinaan Terhi liikuttaa lantiotaan ja minä olen paikallani tarjoten käyttöön mahtavana seisovan munan, Terhi määrää silloin yhdynnän rytmin. Hitaan poljennon ansiosta tantrayhdyntä kestää pitkään, vähintään puoli tuntia, usein tunninkin. Se on makeaa nautintoa alusta loppuun. Tällä kertaa Terhi ehti sen kuluessa saada neljä kertaa organismin, ensimmäisen kerran heti aloitettuamme. Hän huohotti ja voihki antaen nautintonsa todellakin kuulua. Minäkin sain lopulta hekumahuipun, vaikka jo sitä ennenkin koko yhdyntä oli ollut valtavan nautinnollinen. Organismin aikana tunsin, kuinka hekumanautintojen elämänvoima nousi pitkin phallokseni vartta ja levisi joka puolelle vartaloani. Nautinnot olivat niin valtavia, että tunsin nousevani jollekin korkeammalle tajunnan tasolle, lähes tajuttomuuden rajamaille. Sitten tapahtui räjähdysmäinen purkautuminen, valtava määrä spermaa ryöppysi kiveksistäni munan kautta syvälle Terhin emättimen uumeniin.

Laukeamisen jälkeen täydellinen raukeus valtasi meidät. Nukahdimme alasti sylikkäin.

Terhi kertoi minulle myöhemmin, että aamuyöllä hän oli herännyt ja mennyt käymään vessassa. Takaisin sänkyyn tullessaan hän näki, että nukuin ilman peittoa alasti selälläni. Ja minulla seisoi todella jämäkästi. Näin ehkä eroottista unta siitä, mitä ennen nukahtamista oli tapahtunut. Terhi päätti, että tuollaista tilaisuutta hän ei halunnut jättää käyttämättä.

Mikä on ihanin herätys, minkä mies voi kokea? Varmaan herätä siihen, että nainen istuu hajareisin hänen päällään ja nai häntä. Tuon minä koin. Terhi oli ujuttanut seisovan munani emättimeensä ja liikutti lantiotaan rytmikkäästi. Kuuma lovi oli vieläkin täynnä edellisen yhdynnän spermaa, tuntui mahtavan hyvältä päästä omille liukkaille. Minun tehtäväkseni jäi taas vain tarjota käyttöön jämäkästi seisova muna – ja nauttia. Ja katsella, kuinka Terhin upeat tissit heiluivat ylläni yhdynnän rytmissä.

Sitten Terhi sai. Se oli niin järisyttävää, että koko sänky tärisi, ja koska ikkuna oli auki, hänen ääntelynsä kuului varmaan lähitaloihin asti omakotialueen kesäyössä.

Terhi makasi päälläni täysin raukeana ja lauenneena. Hän jaksoi juuri ja juuri sanoa:
  • Jatka vaan … nyt on todellakin sinun vuorosi saada. Nai!

Terhi kierähti pois päältäni, siirtyi selälleen makaamaan ja levitti kutsuvasti reitensä, minä siirryin hänen päälleen ja jatkoin yhdyntää. Tällä kertaa pumppasin reipasta tahtia. Terhiltä olivat kaikki jännitystilat lauenneet, kuuma lovi tuntui todella rennolta ja syvältä, melkein kiveksetkin muljahtivat sinne joka työnnöllä. Ennen kaikkea se oli valtavan liukas. Naiminen tuntui todella hyvältä, juuri siksi halusin sen kestävän kauemmin. Siksi sovelsin hiljattain oppimaani nautintojen pitkittämismenettelyä: Vähän ennen siemensyöksyn tuloa pysäytin munan ja annoin sen olla jonkun aikaa paikoillaan emättimessä. Sitten jatkoin tehden vain kolme pitkää, syvää yhdynnän työntöä. Sitten taas muutaman sekunnin tauko, ja taas kolme työntöä. Jatkoin tätä säädellen poljentojen välisten taukojen pituutta. Näin pysyttelin koko ajan lähellä laukeamista, kuitenkin laukeamatta. Hekumanautinto oli uskomaton, ja se jatkui ja jatkui, minä huohotin ja voihkin. Kuin jatkuvaa organismia, minuuttikaupalla, koko mahtavaksi paisunut muna ikään kuin hehkui kuumaa naimanautintoa, joka levisi koko lantion alueelle. Lopulta en enää malttanut pitää taukoja työntöjen välillä, ja siitä oli itsestään selvä seurauksensa: Purkauduin voihkien uudestaan Terhin sisään.

Nukahdimme molemmat uudestaan täysin rauenneina, täysin tyydytettyinä.
 

Yhteistyössä