terapiassa kävijöitä?

  • Viestiketjun aloittaja nina
  • Ensimmäinen viesti
kiinnostaa
Mun pitäs kuulemma mennä, kun mul on ollut niin kamala elämä, etten itsekään ymmärrä. :D Jotenkin ei kuitenkaan kiehdo ajatus avautumisesta tuikituntemattomalle. Tai yleensä kellekään.
 
Olen käynyt perheväkivallan takia terapiassa, joku.. mikä lie psykodynaaminen yksilöpsykoterapia se oli. On ollut apua, kaikki tutut tietää ja hyvin suhtautuu. Enää en käy kyllä kuin ylläpitoterapiassa, ei ole enää mikään intensiivivaihe menossa.
 
mie
Minä käyn, neuvolan psykologilla juttelemassa, onko se sitten terapiaa?
Vaikeasta äitisuhteesta ja lapsen menetyksestä puhumme, myös muista asioista mitä mieleen tulee.

Mitenkäs mies suhtautuu... miten sen PITÄISI suhtautua?
 
Anna
Minä käyn.

Mä olen kyllä hullu kun pullosta tullut, ihan vaan siksi :d
No ei, terapia alko 3 vuotta sitten kun menetin toisen esikoispojista. Tai ei ihan sillon, psykoosin takia olin osastollakin 2 kuukautta. Sen jälkeen sitten säännöllinen terapia, kerran viikossa.
 
pitahaya
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä:
miten terapiaan pääsee, ei siis psykologin kanssa puhumaa? Vai mitä se terapia edes on? miten se eroaa psykologilla käymisestä?
Yksityisiä terapeutteja on vaikka kuinka paljon, soittaa vaan ja varaa ajan, niin suunnilleen silleen se menee.
Mitäs tuollanen "lysti" maksaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pitahaya:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä:
miten terapiaan pääsee, ei siis psykologin kanssa puhumaa? Vai mitä se terapia edes on? miten se eroaa psykologilla käymisestä?
Yksityisiä terapeutteja on vaikka kuinka paljon, soittaa vaan ja varaa ajan, niin suunnilleen silleen se menee.
Mitäs tuollanen "lysti" maksaa?
No kyllä ne hinnat on mun käsittääkseni ainakin meillä päin 50-150?/kerta, yleensä siinä vähän alle satasen paikkeilla. Ihan riippuu ko. terapeutin taksoista. Ja yksin joutuu maksamaan ellei ole saanut Kelan kuntouttavaa terapiaa, jolloin Kela maksaa siitä osan.
 
ok
Psykoterapiassa kerran viikossa käyn, jonkinlaista masennustani hoitamassa. Mies on tukena ja tykkää että on hyvä että voin käydä siellä. Yths:llä käyn koska olen opiskelija, ja näin ollen pääsen halvalla.
 
pitahaya
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja pitahaya:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä:
miten terapiaan pääsee, ei siis psykologin kanssa puhumaa? Vai mitä se terapia edes on? miten se eroaa psykologilla käymisestä?
Yksityisiä terapeutteja on vaikka kuinka paljon, soittaa vaan ja varaa ajan, niin suunnilleen silleen se menee.
Mitäs tuollanen "lysti" maksaa?
No kyllä ne hinnat on mun käsittääkseni ainakin meillä päin 50-150?/kerta, yleensä siinä vähän alle satasen paikkeilla. Ihan riippuu ko. terapeutin taksoista. Ja yksin joutuu maksamaan ellei ole saanut Kelan kuntouttavaa terapiaa, jolloin Kela maksaa siitä osan.
huhhuh.. ei ois meikällä varaa.
 
Joku
Mun pitäs mennä terapiaan, koska en kestä sitä jos joku muu nainen on kauniimpi kuin minä, tai sillä on isommat tissit...

En kyllä kadehdi mitään 100H:ta, vaan 70G:tä...
 

Yhteistyössä