Terapeuttinen rokote Papilloomaviruksen vastaan on olemassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja papilloomavirus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hei kaikille, olen Ap/aloittaja

Olen juuri nyt hakemassa kyseisen rokotteen.

Rokotteen nimi on Mva-e2, joka poista Dysplasiat+Hpv:ta ja antaa elinikäinen suojaan Hpv:ta vastaan. Minulla kahdella kaverilla on hyväät kokemukset rokotteen suhteen. Itse sain jo 4 rokotetta, sivuoireita ei ole.... Jos ketään kiinnosta voin kertoa enemmän ja myös päivittää tänne itsestä ja omia kokemuksia.

Viimeksi muokattu:
Onko kyseinen rokote saatavissa Suomessa? Minkä hintainen se on?

Tätä ei ole vielä Suomessa. Itse olen täällä hetkellä Mexico cityssä, huomenna saan 5s annos. Hinta on 200e +lääkärinkäynti noin 250e, yhteensä noin 450. Hoito on edullinen, paitsi täällä pakko elää 4-6vkoa. Rokote poista kaikki syövän esiasteet sekä Hpv:n, se siis suojaa niin ettei muutoksia enää tulee, ainakin tutkimuksen mukaan. Minun ystäväni sai saman rokotteen ja myös sen ystävä, heillä ei ole enää mitään, vain pahat muistot:). Ystävät eivät ole Suomesta, mutta Eu:sta... Itse olen ensimmäinen Suomesta joka meni ottamaan kyseisen rokotteen, mutta en ole suomalainen, olen kotoisin Virosta ja Suomessa asun jo 12 vuotta....

Jos joku halua keskustella tästä niin voin antaa Skype.....

Suomeen, lääkärin mukaan rokote tulee noin 3 vuoden päästä todenäköisesti tai pahemasssa tapauksessa voi viedä 10 vuotta jopa

P.s. Itsellä on Cin 2. Lääkärin mukaan noin 2-6kk jälkeen papa pitää olla puhdas. Samoin kävi mun ystäville, muistakseni 6kk vei, kellä oli Cin 3

Viimeksi muokattu:
Hyväät uutiset:)

Unohdin päivittää.

Eli papa on täysin puhdas, ei enää Cin2, eikä Hpv:ta. Silti vielä menen Meksikoon 4,5kk päästä, kun haluan olla varma ettei virusta enää jäänyt elimistössä.

Olo on onnellinen=), kun ei tarvi enää pelätä, muutoksia eikä virusta

Päivitän taas tiedot:)

Kävin Usassa ja samalla Meksikossa ottamaan viimeiset näytteet. Onko enää virusta tai ei.

Tässä on tulos, en kaikki paperit vitsi laita mutta...

Hi, god afternoon

Here's the result. was negative
All right, no virus

regards

Dr. Mario Lopez

ja tässä se:

11 de Octubre, 2012

DIAGNOSTICO DE DETECCIÓN DE POSIBLE VIRUS DE PAPILOMA HUMANO

Inmunoensayo absorbente para proteínas de virus de papiloma

Paciente: Mun nimi

Resultado: Negativo
No se detecto la presencia de virus de papiloma oncogénicos.

Eli ei virusta, eikä muutoksia enää tarvi pelätä ja koko virusta, kun olen myös suojattu:)

Toisinsanoen olet yksi koekaniineista Mexicossa. Kaikkia kliinisen testaamisen 4 vaihetta, jotka tarvitaan rokotteen hyväksymiseksi yleiseen käyttöön, ei ole vielä suoritettu. Mexico kuuluu lainsäädännöltään maihin, joissa lainsäädäntö ei ole niin tiukka. Mutta hienoa, että on ihmisiä, jotka uskaltautuvat testaamaan! Kuten nyt sikainfluenssarokotteen kanssa huomattiin, tarkemmat testaukset olisivat olleet paikallaan!

Suhtaudun kuitenkin erittäin skeptisesti tähän mainostamiseen, koska ympäri maailmaa keskustelupalstoilta löytyy keskustelua tästä ko. aiheesta ja jokaisessa keskustelussa esiintyy henkilö: "ainoa Suomessa", "2 ensimmäistä USA:ssa", "ainoa Saksasta" jne.

Lisäksi huomauttaisin sinulle, että ennaltaehkäisevä rokote suojaa vain tietyiltä papilloomaviruksilta, mutta niiden lisäksi löytyy monta muuta syöpää aiheuttavaa virustyyppiä, joten jos seksuaalinen käytöksesi on holtitonta, niin et missään nimessä ole suojassa.

P.s. Asian vierestä, mutta minua hämmästyttää, että jos olet asunut Suomessa jo 12 vuotta, on kielitaitosi edelleen noin kehno. Minulla on virolainen ystävätär, joka on asunut Suomessa vasta muutaman vuoden, mutta puhuu ja kirjoittaa sujuvasti...

Rokote oli tutkittu jo 20v ajan:) rokote on turvallinen ja tehokas. Suosittelen lukemaan ja tutustumaan ko aiheseen. Rokote on myös tulossa Europpaan.

Myös olen keskustellut monien lääkäreiden kanssa ja tutkijoiden kanssa ympäri maailma jopa Harald zur hausenin kaa, joka löytänyt kyseistä virusta. Niin ne nykyään tekee yhteystyö ja rokote pääse jo Europaan. Minulla on paljon todisteita ko rokotteesta ja tietoa

Google-kääntäjä

tässä on viimeinen uutinen, suosittelen lukemaan

Kyllä, rokotetta tutkitaan myös Suomessa ja jos/kun se hyväksi havaitaan, tulee se myös käyttöön. Kuten sanoin, hienoa, että ihmiset suostuvat koekaniineiksi, koekaniineita tarvitaan myös suomalaisessa tutkimuksessa. Gardasilia on tutkittu sen parikymmentä vuotta, terapeuttista ei.

Mutta en ymmärrä tätä mainostamista (eri keskustelupalstoilla), kuinka monen luulet ryntäävän Mexicoon kertomasi perusteella? Tässä vaiheessa tärkeintä on nuorten ymmärtää vastuullisen seksuaalisen käyttäytymisensä merkitys, käyttää kondomia vaihtuvien kumppanien kanssa ja ottaa se tarjolla oleva ENNALTAEHKÄISEVÄ rokote. Sekä tietysti käydä vuosittain gynellä/lääkärillä ja otattaa PAPA-näyte.

Taas tehdään terveistä tytöistä sairaita, jopa kuolleita, kansanterveyden nimissä tietenkin. Ja sehän sallitaan. Hyödytön myrkkypiikki taas ja tyhmät ottaa. Kansa ei koskaan opi!

Cancer vaccine programme suspended after 4 girls die
Cancer vaccine programme suspended after 4 girls die - India - DNA

The truth about the HPV vaccines or what they do not want you to know
The truth about the HPV vaccines or what they do not want you to know (Part 1)

Hundreds of Thousands of Reactions to Gardasil… Is Your Child Next?
Hundreds of Thousands of Reactions to Gardasil? Is Your Child Next?

Concerns over safety of cervical cancer vaccine after 1,300 girls experience adverse side-effects
Paralysis, epilepsy and blurred vision: 1,300 girls have reaction to cervical cancer vaccine | Mail Online

Kyseinen rokote oli tutkittu 20 vuotta:) Kannatta kai lukea ja tutustua paremmin ko aiheeseen.

Ja on turvallisempi kuin Gardasil.

Mikä vastu? Papilloomavirus kantaa 80% suomalaista. Olen onnellinen että olen joukossa joka ei enää kantaa. En halua murehtia solumuutokista ja syövistä, jotka virus aiheuttaa.

Kohdunkaulan syöpä on maailmassa toiseksi yleisin, Suomessa enää 18:nneksi yleisin naisten gynekologinen syöpä. Suomessa valtakunnalliset tarkastukset kohdunkaulan syövän ehkäisemiseksi aloitettiin 1960-luvulla. Ennen seulonnan alkua kohdunkaulan syöpä oli vielä kolmanneksi yleisin naisten syöpä.[1]

Vuonna 2009 arvioitiin, että väestöseulonnan ansiosta Suomessa vältetään neljä viidestä kohdunkaulasyövän aiheuttamasta kuolemasta.

Kohdunkaulan syöpä ? Wikipedia

Minulle tämä rokote ei ole turhaa. Minun ei enää kannatta elää sen paskan kanssa, se helpottaa mun psyykinen mieliala myös, en vitsi käydä vuosittain papassa pelon kanssa. Myös kun tiedän Hpv aiheuttaa muita syöpiä. Miks tarvi pelätä kun voi poistakin. Kyseinen lääkitys myös hyvää koska se pistää imuniteetti 100 kertaiseksi, saadakseni kaikki muutokset ja virukset pois sieltä. Mitä ei itsestää tapahtu...

Sorry vaan jos monet ei tykkää kun kerron kokemuksista. Kerroin sen täällä, suomi24:lla ja yhdellä toisellakin foorumilla. Mutta mun jauhaminen loppu tähän. Viimeinen minun lause vaan että muistakaa, virus voi poista ja elää rauhallista elämää

Yhteistyössä