Teräksinen sormus, onko kellään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietinnässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mietinnässä

Vieras
Olen miettinyt että voisin nyt toisella kierroksella ottaa teräksisen kihlasormuksen, vaikkapa muutamalla timantilla. Edelliset sormukset oli keltakultaa, mutta se ei nappaa enää. Hopea olisi nätti, mutta se ei taida kestää kauniina.

Onko jollakulla palstalaisella? Mistä olette hankkineet ja mitä olette niistä tykänneet?

[QUOTE="Mamm";28914179]Mulla on. Oon tykänny, tosi leveäkin vielä, ettei ihan naisellisin valinta:) sopii kuitenki mulle.Paikallisesta koruliikkeestä.[/QUOTE]

Ei sen tarvitse niin naisellinen olla. Oliko liikkeessä hyvät valikoimat? Mitä maksoi?

Minulla ja miehelläni on molemmilla teräksiset sormukset. Päädyimme niihin kestävyyden takia, sillä työssämme ja harrastuksissamme pehmeämpi materiaali menisi hetrumannäköiseksi. Ihan koruliikkeestä ostimme. Maksoi noin satasen kappale.

En nyt tiedä mitä tarkoitat teräksisellä, mutta ystäväpariskunnalla on titaania sormukset ja ovat todella näyttävän näköiset. Hinta kultaa halvempi ja kestävät paremmin. Molemmilla melko leveät sormukset ja naisella vielä muutama "kivi" lisänä.

Jos nyt olisin sormuksia valitsemassa, päätyisin varmasti titaaniin. Mutta se on jo myöhäistä. :)

Ilkka Marttiinilla tekee sormuksia ym koruja teräksestä. Meillä kihlasormuksiksi ostettiin Marttiinin rinkulat ja kun vihille mentiin niin istutettiin sormukseen jokunen timantti.

Yhteistyössä