Tepsujen hinta tehtaanmyymälässä?

• Viestiketjun aloittaja vielä talvikenkiä vailla...
  • Ensimmäinen viesti
pojalle kengät
Kiitos vastauksista. Eka lapsi ja tosi vaikea ostaa kengät, jotka olisi hyvät ja sopivat kaikin puolin. Tuli lahjaksi jo yhdet "markettikengät", mutta niitä ei saatu puettua jalkaan, koska ei ollut nauhoja tai tarroja ja vartta ei saanut venytettyä tarpeeksi... Pistän mieluummin euroja jonoon, että saan kunnon kengät. Joku suositteli sitten Tepsuja ja kun rupesin googlella katsomaan, tämä keskustelu tuli osumiin. Tepsukoitten kotisivuilla sanottiin, että kevään malleja valmistetaan parhaillaan. Ne eivät varmaan sitten ole enää talvikenkiä.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23143835]Piti ihan mennä kaapille etsimään viime syksyn välikausitepsut. Oli niissä kaksi tarranauhaa, ei yhtä leveää ja hyvin pysyivät jalassa, jopa paremmin kuin talvikengät. Ehkä ovat muuttaneet mallia?[/QUOTE]

Voi olla lapsen jalastakin kiinni. Mutta pettymys silti. Kylmät, lonksut ja tosiaan vesi tulee läpi läpästä tosi helposti.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja pojalle kengät;23143879:
Kiitos vastauksista. Eka lapsi ja tosi vaikea ostaa kengät, jotka olisi hyvät ja sopivat kaikin puolin. Tuli lahjaksi jo yhdet "markettikengät", mutta niitä ei saatu puettua jalkaan, koska ei ollut nauhoja tai tarroja ja vartta ei saanut venytettyä tarpeeksi... Pistän mieluummin euroja jonoon, että saan kunnon kengät. Joku suositteli sitten Tepsuja ja kun rupesin googlella katsomaan, tämä keskustelu tuli osumiin. Tepsukoitten kotisivuilla sanottiin, että kevään malleja valmistetaan parhaillaan. Ne eivät varmaan sitten ole enää talvikenkiä.
Talvitepsuja saa hyvällä alella esim Prismoista jos sattuu jostain vielä löytämään. Viimeksi näin -70%. Meilläpäin Prsimoissa ei myydä parempaa, lampaanvillavuorista tepsua vaan sitä toista mallia, mutta kai sekin kevättalveen menee hyvin.

Talvikengissä liputan enemmän Kavatin puolesta, molemmat kyllä ihan hyviä kenkiä. Kavatin mallista tykkään enemmän, ei ole koskaan varpaat palelleet ja lisäksi pitää vettä mitä Tepsu ei tee. Kavattia voi olla vielä vaikeampi löytää tähän aikaan vuodesta ellei haussa ole pieni koko, niitä olen nettikaupoissa nähnyt.

"vieras"
Puettavuuden kannalta minä suosittelen Tepsuja. Meillä nyt toiset käytössä ja mies ei muita kenkiä lapselle pukisikaan. Mallista tykkään muutenkin, kun lapsella on jalassa sekä leveä että korkea lesti. Kapealle jalalle tai matalalle jalalle eivät varmaan ole parhaiten istuvat.

Se on kuitenkin meillekin miinus, että tuosta läpästä saattaa tulla vesi. Tämä on tosin tapahtunut meillä vain kerran, vaikka matalissa lätäköissä on syyskengillä läiskytelty.

Kavatin kesäkenkiin olen ollut kuitenkin myös tyytyväinen, joten saattaa olla, että ensi talvena testaamme olisiko se vielä parempi.

"vierailija"
Itse oon kävelly bootseilla pakkasessa (-18) ilman villasukkaa, mut joku villapohjasukka on ollu eikä siinä vuorettomassa nahkakengässäkään ole varpaat palelleet. Toki palelee, ku ei liiku. Fakta vaan on, et valtaosa vanhemmista ei osaa ostaa lapselle sopivaa kenkää.

Yhteistyössä