"Teollisuusliitto syyttää EK:ta historian suurimmasta työsulusta: ”Naamiot on nyt riisuttu”"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Teollisuusliitto arvostelee kovin sanoin EK:n linjausta, jonka mukaan palkanmaksu voidaan välittömästi keskeyttää lakkojen vuoksi suljettavilla tehtailla."


Teollisuusliiton Riku on PeIIe.

Erikoistahan se on että työntekijä voi jäädä kotiin neppailemaan ilman seurausta halutessaan vaikka on voimassa oleva työsopimus ja että työnantajan pitäisi maksaa palkka niille jotka tulevat istuskelemaan vihellellen työpaikallensa?
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Erikoistahan se on että työntekijä voi jäädä kotiin neppailemaan ilman seurausta halutessaan vaikka on voimassa oleva työsopimus ja että työnantajan pitäisi maksaa palkka niille jotka tulevat istuskelemaan vihellellen työpaikallensa?
juurikin näin, jos AKT:n lakko estää tuotannon niin tietysti silloin pannaan tehtaan ovet säppiin ja duunarit pakkolomille ilman ligua
 

Yhteistyössä