Raskaana 33 viikolla ja pissat tuli housuun. Voin sanoa taas, koska raskauden alussa kävi kerran samoin. Kyse ei ole siitä että pikkaisen lirahtaisi ponnistuksen yhteydessä vaan yhtäkkisestä pakottavasta tarpeesta, jonka joskus saa "vedettyä takaisin", mutta joskus rakko tyhjenee melkeinpä kerralla. Samaten vessassa pitää kiirettä, että istumaan ehtii ennenkuin jo valuu. Ylettömän kiusallista, vaikka varsinaisilta julkisilta noloilta tilanteilta on vielä onnistunut välttymään.
Tulehdusta olen epäillyt, mutta näytteet on aina olleet puhtaat. Alapään lihaksia olen treenannut - täytyy varmaan taas tehostaa jumppaa - mutta tosipaikan tullen se ei montaa sekuntia lisäaikaa tuo. Selvästi raskaudenajan ongelma, mutta miksi. Onko kanssakärsijöitä?
Tulehdusta olen epäillyt, mutta näytteet on aina olleet puhtaat. Alapään lihaksia olen treenannut - täytyy varmaan taas tehostaa jumppaa - mutta tosipaikan tullen se ei montaa sekuntia lisäaikaa tuo. Selvästi raskaudenajan ongelma, mutta miksi. Onko kanssakärsijöitä?