tempur pallukka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jumi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jumi"

Vieras
Tossa alhaalla pyöri mainos kyseisestä hierontalaitteesta ja tekis mieli tilata. Onko joku testannut tätä? Näyttää olevan aika hinnakas ainakin mun mielestä mutta jos se hieroo kunnollisesti niin siihen voisi satsata.
Käyn hierojalla kerran kuussa mutta siitä huolimatta on aina paikat, varsinkin niska, jumissa.

Tervehdys,

Helsingin Sanomat julkaisi toimittajan arvion TEMPUR Pallukasta aivan äskettäin. Testaajan tuntemukset voi lukea täältä: http://www.hs.fi/juttusarja/hyvinvointi/artikkeli/Niska+rennoksi+kumipalloilla/1135262640349

Vaikka itse olen normaalisti aika onneton hieroja, onnistuu Pallukan käyttäminen jopa minulta :) Pallukka on siis tosi helppokäyttöinen, eikä käyttämiseen tarvita juurikaan voimaa.

Välineellä on kymmenen vuoden takuu, joten hinnalle saa kyllä vastinetta vuosikausiksi.

Terkuin,

Tero
TEMPUR Sleep Center

[QUOTE="jumi";22756560]Tossa alhaalla pyöri mainos kyseisestä hierontalaitteesta ja tekis mieli tilata. Onko joku testannut tätä? Näyttää olevan aika hinnakas ainakin mun mielestä mutta jos se hieroo kunnollisesti niin siihen voisi satsata.
Käyn hierojalla kerran kuussa mutta siitä huolimatta on aina paikat, varsinkin niska, jumissa.[/QUOTE]

Messuilla sain käsittelyy tolla ja oli aikast tehokas kyl..
hinnakas kylläkin tikuksi ja kahdeksi kumipalloksi

Yhteistyössä